Beantwoord

Internetsnelheid 100 mbps

  • 21 July 2019
  • 4 reacties
  • 417 Bekeken

Mijn internetsnelheid is ineens ipv 750 mbps nu maar 100 mbps zonder dat ik ergens heb aangezeten. Ik heb alles nagelopen en opnieuw opgestart (kabels/pc/router/modem). Maar de snelheid blijft veel te laag.Alsof iemand een ander profiel heeft toegekend aan mij....

Er zijn geen storingen bekend in mijn wijk/regio.

Iemand anders dit probleem?
icon

Beste antwoord door Laurensgroenendijk 22 July 2019, 21:28

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Staan alle ethernetpoorten in de keten op gigabit?
Wat zegt de account bij je abo io My-T-mobile Thuis? Voor zover ik heb gelezen kun je zelf de snelheid aanpassen daar. Is daar iets te zien?
Reputatie 6
Hoe heb je getest? Met de UTP in de router? Of ook met de UTP in je modem?

Op welke site heb je getest? Met zulke hoge snelheden kan je beter de speedtest.net app uit de windows 10 store gebruiken. Mits je windows 10 gebruikt dan.
Beste Glassertje enTmoesel Bedankt voor jullie suggesties. het probleem is ondertussen verholpen en zit hem waarschijnlijk in een of meerdere slechte kabels.

In ieder geval bedankt!

Het topic kan gesloten worden
Reputatie 6
@Laurensgroenendijk Fijn dat het probleem gevonden is.

Reageer