Beantwoord

Internetsnelheid niet zoals ik besteld heb

  • 30 October 2018
  • 5 reacties
  • 367 Bekeken

Goede middag,

Ik heb onlangs een internet thuis 200 abbonement bij T Mobile afgesloten, maar ik kom niet verder dan 95 mbit. Gaat dit nog veranderen?

Mvg,

Drazen

Moderator tip: Als je jouw snelheid niet haalt via de Wifi, volg dan onze Wifitips om jouw Wifi-verbinding te verbeteren. Haal je jouw internetsnelheid niet via een bekabelde verbinding, volg dan onze internettips om jouw bekabelde verbinding te verbeteren.
icon

Beste antwoord door Drazen31 30 October 2018, 21:26

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Beste Drazen,

Hoe heb je die snelheid gemeten? Met een pc/laptop rechtstreeks op de router via een Cat. 5e netwerkkabel of via Wifi?

Groet, Folkert
Reputatie 7
Badge +4
Hallo @Drazen31,

Dat klinkt alsof er een bekabelde netwerkverbinding is welke maximaal 100Mbit ondersteund.
Controleer in dat geval even welke snelheid de adapter aangeeft in windows.

Reputatie 7
Badge +3
@Hidden.nld Kun je dat bij de T-Mobile modems zien aan de kleur van de ledjes bij de LAN aansluiting? (100 of 1000 Mbit)
T mobile stuurt al een monteur aangezien de speedtest ook een wat te hoge ping geeft... alles is nieuw... maar bedankt voor de tips... 😁
Reputatie 7
Hoi Drazen31,

Fijn dat er een monteur jouw kant op komt om jouw verbinding te verbeteren! Het doet me goed te weten dat jij binnenkort optimaal kan genieten van jouw supersnelle internet.

@folkert en @hidden.nld, bedankt voor jullie tips en hulp!

Reageer