Beantwoord

Internetsnelheid verhogen

  • 28 October 2020
  • 4 reacties
  • 382 Bekeken

Reputatie 1

Wij hebben een tijd geleden een 100 mbit abonnement genomen op t-mobile, dit was toen het hoogst haalbare internetsnelheid wat wij konden nemen. Als ik nu de check doe via jullie site dan zie ik dat tegenwoordig ook 1000 mbit mogelijk is, dit zou dan ook voor dezelfde prijs moeten gelden want ik heb ook een unlimited mobiel abonnement erbij. Helaas kan ik niet verhogen naar deze snelheid in de klanten omgeving, ik kan wel verlagen naar 50 mbit voor dezelfde prijs.

Is het mogelijk om voor dezelfde prijs naar de 1000 mbit internetsnelheid te gaan? 

icon

Beste antwoord door Waqqas 28 October 2020, 16:27

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @KiwiMc 

Als je in je T-Mobile thuis account bij abonnementen, internet wijzigen alleen 50 en 100 Mbit ziet dan zit je op het KPN netwerk en kan je geen 1000 Mbit nemen.

Als de postcodecheck van T-Mobile aangeeft dat je 1000 Mbit kan nemen dan moet je overschakelen naar ODF (eigen netwerk van T-Mobile), hiervoor dien je opnieuw een bestelling te plaatsen en je huidige aansluiting achteraf opzeggen.

Indien de glasvezel check 1000 Mbit aangeeft en de postcodecheck 100 MB, dan is 100 Mbit ook het maximale.

Reputatie 1

Hoi @Waqqas 

Bedankt voor je toelichting. 

Oké dus als ik dat wil dan moet ik dus gaan overschakelen naar ODF. Dit betekend dan waarschijnlijk ook dat ik andere kortingen zoals de ‘Meer TV keuze tegoed’ kwijt raak omdat ik op het nieuwe prijsplan ga. 

 

Dan moet ik even kijken hoeveel duurder dat gaat worden.

Reputatie 7
Badge +15

@KiwiMc 

De postcodecheck geeft 1000 MB aan en niet de glasvezel check?

Als de postcodecheck 1000 MB aangeeft dan is het goed, een nieuw abonnement heeft denk ik geen meer tv keuze tegoed maar dan geniet je misschien weer van pakket korting.

Reputatie 1

@Waqqas 

Allebei de checks geven aan dat er 1000 mbit beschikbaar is, dus dat moet goed komen. 

Ik ben bang dat ik dan toch iets meer moet gaan betalen ondanks het feit dat de internet prijs €25,- blijft.

Als ik nu het pakket samenstel met wat ik nu heb dan ben ik €7,50 meer kwijt, na de eerste 6 maanden dan. Dit is dus precies het verschil van de ‘Meer TV keuze tegoed’ wat ik nu heb.

Twijfel, en ga nog even door rekenen ivm de korting die je dan de eerste 6 maanden krijgt.

Reageer