Beantwoord

Internetsnelheid verhogen nieuwe prijsplan, heeft dit gevolgen voor prijs Thuis abo

  • 21 November 2019
  • 3 reacties
  • 582 Bekeken

Reputatie 2

Ik zat zojuist te kijken naar de prijzen van de internetsnelheden in mijn Thuis abonnement.

Ik betaal nu met klantvoordeel 32,50 voor 100/100 MBit.

Wanneer ik nu bij internetsnelheid wijzigen kijk krijg ik de melding dat ik gebruik maak van een “verouderd prijsplan” en dat mogelijk de kosten voor hetzelfde internet pakket veranderen wanneer ik wijzig

Nu zie ik dat ik voor internet Fast (100/100) met klantvoordeel 30 euro per maand (dus 2,50 minder voor dezelfde snelheid) ga betalen en voor 2,50 meer per maand dan ik nu betaal krijg ik 1000/1000 MBit.

Wanneer ik kies voor 100/100 mbit of 1000/1000 MBit in het nieuwe prijsplan, wijzigt dan alleen de prijs voor internet of heeft dit ook invloed op de rest van mijn abonnementskosten en lopende kortingen?

Ofwel blijft alles zoals het is en veranderd alleen mijn internetprijs of heeft dit invloed op het totale Thuis pakket

Ik kan hier niet echt een goed antwoord over vinden.

Alvast bedankt

icon

Beste antwoord door Piotr 25 November 2019, 14:55

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Hey @Styroflex,

Ik geef je graag meer toelichting! Wanneer je je internetsnelheid aanpast en overgaat naar het nieuwe tarief dan heeft dat inderdaad gevolgen voor de prijs van je lopende T-Mobile Thuis abonnement. De maandprijs verandert immers. Je TV-Voucher blijf je gelukkig wél behouden, dus daarover hoef je je geen zorgen te maken. 

Dus om het kort te samen te vatten wanneer je je snelheid wijzigt dan heeft dit invloed op je maandelijkse prijs van je totale pakket maar je huidige korting zoals de TV-voucher blijf je behouden.
 

  • Doe je een aanpassing aan je abonnement (internetsnelheid, tv pakket) dan blijf je de TV-voucher behouden.
  • Wijzigt je contract (verlengen/verhuizen) dan vervalt de TV-voucher.
  • Doe je een wijziging aan Klantvoordeel (opnieuw aanmelden) dan vervalt de voucher.


Alle details over het nieuwe Klantvoordeel lees je hier

 

Reputatie 2

Piotr,

Bedankt voor je reactie! Mijn vraag is toch nog niet helemaal beantwoord.

Stel ik zou nu in mijn geval internet fast kiezen, klopt het dan dat ik mijn 2 gratis tv ontvangers gedurende de gehele looptijd blijf houden? En is het dan zo dat ik in totaal 2,50 minder ga betalen per maand? Of raak ik bv ook de 2e gratis tv ontvanger kwijt waardoor ik daarvoor dan 5 euro per maand ga betalen en dan indirect voor dezelfde snelheid juist 2,50 meer ga betalen.

Met de prijzen die er nu bij staan zou ik er zelf voor kiezen 2,50 meer te betalen in de maand voor 1000/1000 MB maar dan moet ik wel 100% zeker weten dat voor de rest mijn maandprijs hetzelfde blijft als het nu is. Dus incl. 2 gratis tv ontvangers, het 7,50 TV voucher (deze laatste is bevestigd).

Het is voor mij niet duidelijk te zien wat er gaat veranderen, alleen dat er een nieuw prijsplan is.

Dus om de vraag met ja of nee te laten beantwoorden:

Wanneer ik in mijn huidige geval alleen de internetsnelheid verhoog naar 1000/1000 mb ga ik dan alleen 2,50 extra betalen (het maandbedrag van mij thuis abo wijzigd dus) en blijven de oude voorwaarden /pakketsamenstelling en kortingen voucher e.d. zoals het nu is?

 

 

 

 

Reputatie 7

Hey @Styroflex,

 

 

Wanneer ik in mijn huidige geval alleen de internetsnelheid verhoog naar 1000/1000 mb ga ik dan alleen 2,50 extra betalen (het maandbedrag van mij thuis abo wijzigd dus) en blijven de oude voorwaarden /pakketsamenstelling en kortingen voucher e.d. zoals het nu is?

 

Dit klopt helemaal! Al je huidige kortingen behoud je. Alleen wanneer je je contract verlengd of gaat verhuizen dan kan dit gevolgen hebben voor je huidige kortingen. Ook bij het compleet afmelden en opnieuw aanmelden van je huidige Klantvoordeel kunnen je voordelen vervallen.

In jouw geval (snelheidswijziging) hoef je je geen zorgen te maken. De kortingen behoud je, wel zo fijn!

Reageer