Beste antwoord door Piotr
Bekijk origineelInternetverbinding niet actief
Ik heb vanmiddag mijn modem aangesloten maar krijg geen internetverbinding. Aansluitdatum was 19-02-2019
Hey @Stippie75 ,
Welkom bij T-Mobile Thuis en de Community! Ik zie dat je verbinding inderdaad 19 februari actief zou moeten zijn. Weet je zeker dat je alles op de juiste wijze hebt geïnstalleerd? En welke lampjes branden er op je modem? Misschien moeten we een monteur of de netwerkbeheerder aansturen, Ik hoor het graag!
Welkom bij T-Mobile Thuis en de Community! Ik zie dat je verbinding inderdaad 19 februari actief zou moeten zijn. Weet je zeker dat je alles op de juiste wijze hebt geïnstalleerd? En welke lampjes branden er op je modem? Misschien moeten we een monteur of de netwerkbeheerder aansturen, Ik hoor het graag!
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.