Beantwoord

IP adressen apparaten niet zichtbaar op i-pad met Huawei HG659

  • 29 April 2018
  • 4 reacties
  • 450 Bekeken

Onlangs ben ik overgestapt op tmobile thuis.
Over het algemeen ben ik tevreden, op de router hg659 heb ik een aanmerking:


De HG659 huawei router kun je bij "thuis netwerk" de lan apparaten zien, als je met de muis erop klikt zie je mooi IP adres en ethernet adres in een popup. Met de ipad is dit echter niet mogelijk. Het is op geen enkele manier mogelijk met de ipad de ipadressen van je apparaten te bekijken! Zie onder voor een screenshot van de PC waar het wel mogelijk is. Kan dat worden aangepast of is er een andere mogelijkheid om met de ipad te checken?
icon

Beste antwoord door Brian 3 May 2018, 16:07

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Hi GGoeij, goed om te horen dat je tevreden bent! (Laat het nog even weten wat betreft de snelheid in je andere topic! ;)) Wat het bekijken van je netwerk apparaten betreft, bedoel je dan het overzicht wanneer je met de iPad inlogt op de modem? In dat geval heeft het waarschijnlijk te maken met het feit dat ons modem Flash gebruikt dat niet ondersteund wordt op de iPad. Hierdoor kan het zijn dat je het overzicht van de netwerk apparaten inderdaad niet ziet!
Dank, dat bedoel ik. andere methode die ik vond is te kijken onder LAN interface/ DHCP reservering.
Hier kun je een apparaat statisch maken, ip adres staat daar wel zichtbaar
Reputatie 7
Ah top, begrijp ik het goed dat het via de andere methode dus wel gelukt is? 🙂
Ja, dit is een workaround, niet ideaal.

Reageer