Beantwoord

ISRA punt

  • 7 June 2020
  • 8 reacties
  • 337 Bekeken

Hallo,

Ik heb twee wandcontactdozen maar bij beiden geen signaal. Wat nu?

icon

Beste antwoord door Waqqas 7 June 2020, 15:20

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @TonVisser 

Is je abonnement wel al actief? 2 aansluitpunten betekent vast en zeker een Bridge tap.

Welke wandcontactdoos zit waar en als 1 kabel in de wandcontactdoos naar de meterkast gaat en daar zit een hoofdaansluipunt dan is het beter om je modem daar aan te sluiten.

Oranje en wit in plaats van rood en blauw kan helpen.

Mocht je iets niet snappen, plaats er dan eventueel foto's van zodat we mee kunnen kijken. 👍

Hi Waggas, Ik heb een brief gekregen dat het 9-6 actief is maar een email dat het 2-6 actief is..IK denk dat ik even 2 dagen wacht misschien dat er dan signaal is.

Thanks

Reputatie 7
Badge +15

@TonVisser

Maar kijk sowieso even in welke wandcontactdoos er 2 kabels zijn aangesloten, 1 vanaf het ISRA en de andere naar de andere wandcontactdoos.

Die naar het andere wandcontactdoos loopt kan je beter los halen, zou storingen kunnen veroorzaken.

Als je nu inlogt in je T-Mobile thuis account zie je meteen de installatie datum en dat is ook de datum waarop je verbinding moet werken.

Ahh ok. dank je!

Gekeken moet dus idd al vanaf 2 juni actief zijn. Ik heb 2 ISRA stekkerdozen plus een kabel uitgang. Helaas geen signaal van T-mobile kunnen vinden.

 

 

Reputatie 7
Badge +15

@TonVisser 

Niet echt duidelijk te zien op de foto's.

Heb je een hoofdaansluipunt in de meterkast? Het simpelste is om de kabel daar los te maken die naar de wandcontactdoos loopt en je modem er direct op aansluiten.

Indien je deze niet hebt dan zou ergens een aftakking/splitsing moeten zitten. Zou je dan de wandcontactdoos helemaal links eens open willen maken en een foto van de aansluiting maken. Op de aansluiting rechts zitten alleen blauw en rood aangesloten, misschien een foto van dichterbij? En je kan misschien ook oranje ipv rood en wit ipv blauw proberen.

Reputatie 7
Badge +1

De middelste aansluiting kunt u wel verwijderen dit is een oude Ziggo aansluiting en zal daarom niet meer werken, vaak blijft wel de tv nog werken via DVB-C

Reputatie 6

@TonVisser ik zie dat je intussen ook telefonisch contact hebt gehad en dat er intussen een monteur is geweest voor een succesvolle installatie. Super fijn! Mocht je nog andere vragen hebben, weet dat de Community altijd voor je klaar staat.

Reageer