Eigelijk eergste is vanaf begin al ik heb zwake wifi signaal eerste verdieping van in mijn huis meerdere malig doorgegeven maar geen enkele acties ondergenomen vandaag tijdens melden van Tv ontvanger verhaal nogmaals doorgeveven wifi probleem volgens medewerker mijn moden is wel wat ouder en nieuwe wifi apparaturen wel wat snellere werking vandaar beste is een acces point aansluiten in mij huis, als ik kabel zelf leggen acces point gratis aangesloten door hun monteur ik zeg prima en hij moet doorverbinden naar juiste afdeling voor monteur in planning daar horen te krijgen door een minder aardige damen manager van haar zei acces point en aansluiting is niet gratis moet ik maandalijks betalen ik zeg uw collega verteld gratis en u zegt helemaal anders ja meneer niks anders ik zeg prima maar dit is voor mij goede reden om volgende jaar abonement op te zeggen en zeker delen met andere mensen zeg tegen mij prima meneer dus gewoon geen intressen maar goed voorraal na het deze punt ben helemaal klaar mee met T-Mobile thuis.
Beste antwoord door Brian
Bekijk origineel