Beantwoord

Jaren klant, maar niet meer geholpen worden wegens de wet op privacy

  • 10 September 2019
  • 1 reactie
  • 238 Bekeken

Soort van netjes geholpen...

Al jaren klant bij t-mobile, telefonie, vaste tv en internet... nu al dagen elke x geen internet. Wat doe je, je gaat zelf alles na stap voor stap en nog steeds geen internet.

Dag in dag uit en dat al anderhalve week lang inmiddels. Als je het zat ben bel je uiteindelijk toch maar even op van de hoe en de wat.

Nu ineens wegens de privacy wetgeving mag ik geen informatie over onze internet krijgen omdat de rekening van mijn partner afgeschreven wordt.
Dit slaat echt alles !!

Maar bedrijven mogen jou wel voor alles benaderen... dat is geen privacy ?? Dacht het wel. Krom systeem !!

En dan ook nog geen eens verder helpen op allerlei andere manieren. Nee uiteraard niet.
Wat kan je teleurgesteld worden in een bedrijf zeg,bah gewoon walgelijk !! Zeer binnenkort maar overstappen, met alles dan !!
icon

Beste antwoord door TAVL 10 September 2019, 16:24

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Goedemiddag @Jacky1993,

Dat klinkt niet prettig. Je kunt bij een T-Mobile shop iemand machtigen voor het mogen handelen ten aanzien van een abonnement. Dat is precies voor het door jouw beschreven probleem in het leven geroepen. T-Mobile, maar ook andere organisaties, moeten kunnen vaststellen of de iemand de eigenaar is van een het contract. Zij kunnen daarbij niet bepalen of anderen dan op het contract in zijn of haar naam mogen handelen of die gegevens mogen in zien. Wellicht is er namelijk een situatie waarin dit helemaal niet wenselijk is. Daarom zijn organisatie voorzichtig en zijn er oplossingen, zoals eerder beschreven, waardoor je toch geholpen kunt worden.

Het is wel belangrijk dat de contracthouder de toestemming geeft en niet via de medegebruiker.

Maar daarnaast kunnen we op dit klant-helpt-klant forum ook meedenken naar een oplossing voor het ontstane probleem, zodat je weer goed van jouw diensten gebruik kan maken. Welke stappen heb je al doorlopen? Een reset van het modem? Van de mediaconvertor? Welke lampjes branden er op het modem en mediaconvertor? Misschien kun je daarvan een foto plaatsen. Uiteraard zonder dat daarop de login- en ip gegevens van het modem zichtbaar zijn. ZIe jouw antwoorden graag tegemoet.

Reageer