Beantwoord

KPN moet nog een switch omzetten

  • 15 October 2019
  • 3 reacties
  • 318 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik kreeg vandaag een mail met als titell “Je T-mobile thuis werkt!” en de rekening. Ik vond de aanhef van de mail nogal cynisch, omdat mijn T-mobile thuis nog helemaal niet werkt. Dat had het wel moeten doen, zoals de mail ook stelde, de officiële aanvangsdatum was 1 oktober. Helaas, de Guidion monteur kreeg het niet aan de praat, “omdat KPN nog een switch moest omzetten”, Vervolgens vergat hij dat aan jullie door te geven zodat ik na een week toch maar eens met de klantenservice ging bellen omdat er niets gebeurde. Die gelijk actie hebben ondernomen, maar helaas… het blijkt iets meer dan een switch omzetten te zijn. Ergo, ik heb nog steeds geen internet.  Geen klachten over de klantenservice, die doen wat ze kunnen, maar kunnen jullie voordat jullie dit soort mails (en een rekening voor een service die dus niet geleverd is) sturen misschien even kijken of het ook echt werkt?

icon

Beste antwoord door Sander 19 October 2019, 14:58

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @chryt 

 

Toen je de bestelling had geplaatst bij T-Mobile kon je zelf kiezen wat je wilt glasvezel/DSL of kabel, T mobile kan enkel controleren of dit beschikbaar is op jouw adres dus de fout ligt eigenlijk bij KPN die nog wat moesten doen, T-mobile mag natuurlijk niet aan de kabels van KPN zitten dus T-mobile kan hier eigenlijk weinig aan doen.

 

Hopelijk doet KPN hier wat snel aan voor je!

Reputatie 7

Hi @chryt,

 

Ik kijk graag met je mee! Ik zie dat gisteren (18-10) de netwerkbeheerder langs is geweest bij jou of in de wijkcentrale. Ik zie dat het modem inmiddels verbinding heeft: super! Mag ik er vanuit gaan dat alles bij jou nu goed werkt? Ik heb alvast een correctie voor jou in het systeem gezet, zodat je het geld van 1-10 tot en met 18-10 terugkrijgt op de rekening van november. 

Ja, het werkt inmiddels allemaal. Uiteindelijk had de Guidion-monteur het twee weken geleden al kunnen oplossen, maar gelukkig heeft de KPN-monteur het nu geregeld.

Ik ben in ieder geval erg tevreden over jullie klantenservice die zo veel mogelijk hebben geholpen, dus complimentje voor deze mensen! Leuk dat ik het geld van jullie terug krijg, al ging het me daar niet eens om. Ik vond vooral de communicatie op dat moment met die titel niet zo handig. In ieder geval nu een tevreden klant, dank!

Reageer