Beantwoord

Kabel internet valt weg

  • 6 januari 2019
  • 3 reacties
  • 331 Bekeken

wij hebben ongeveer 2/3 maanden geleden t-mobile thuis genomen, vanaf een maand geleden valt het kabel internet weg, tot dat de modem opnieuw is opgestart. dit gebeurt ongeveer elke 3/4 uur. wij hebben de draytek vigor2132. wat kan ik hier aan doen?
icon

Beste antwoord door Brian 8 januari 2019, 16:27

Bedankt voor de toelichting @tom van eekelen! Om welk apparaat gaat het in dit geval? Dit specifiek probleem lijkt de laatste tijd vaker voor te komen en we zijn dit aan het onderzoeken. Hoe meer informatie we hierover hebben hoe beter. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan kijk ik graag met je mee!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hallo @tom van eekelen,


dat is vervelend. hoeveel apparaten heb je bekabeld aangesloten? De tv en wifi van het modem werken op dat moment nog wel ?
Hallo @tom van eekelen,


dat is vervelend. hoeveel apparaten heb je bekabeld aangesloten? De tv en wifi van het modem werken op dat moment nog wel ?

er zijn 2 apparaten om kabel aangesloten, 1 computer en een apparaat wat bij de meterkast hoort. de tv en wifi werken wel.
Reputatie 6
Badge +7
Bedankt voor de toelichting @tom van eekelen! Om welk apparaat gaat het in dit geval? Dit specifiek probleem lijkt de laatste tijd vaker voor te komen en we zijn dit aan het onderzoeken. Hoe meer informatie we hierover hebben hoe beter. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan kijk ik graag met je mee!

Reageer