Beantwoord

Kabelfout 8180

  • 23 mei 2020
  • 3 reacties
  • 67 Bekeken

Gebeurt regelmatig dat het internet eruit vliegt. Krijg dan kabelfout 8180. Router restanten verhelpt meestal het probleem. Maar binnen 24 uur vliegt hij er weer uit. Dit is hierdoor geen houdbare situatie

icon

Beste antwoord door Waqqas 23 mei 2020, 15:06

Al eens geprobeerd om een fabrieksreset uit te voeren door het reset knopje achterop de modem voor ongeveer 10 seconden in te drukken en dan kijken of het probleem dan nog steeds speelt?

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @sjoerd374 

Dit komt voor op de tv? Zijn er nog andere apparaten die bedraad zijn aangesloten en verliezen die ook de verbinding?

Zo niet dan kan je proberen de netwerkkabel te vervangen of misschien een andere poort gebruiken.

Dit komt voor op de tv. De PS4 (ethernet kabel aangesloten) en op de smartphone. Die via wifi verbonden is

Reputatie 7
Badge +15

Al eens geprobeerd om een fabrieksreset uit te voeren door het reset knopje achterop de modem voor ongeveer 10 seconden in te drukken en dan kijken of het probleem dan nog steeds speelt?

Reageer