Beantwoord

kabelfout na aansluiten


Hoi,

Ik heb sindkort T-Mobile Thuis Internet. Nu heb ik alles aangesloten maar geeft de modem in de webinterface aan dat er een kabel fout is.

De telefoonstekker zit in het stopcontact, de dsl kabel in de telefoonstekker en grijze 'DSL' poort van de modem, de voeding is aangesloten. Alleen het power en wifi lampje branden.

Is mijn DSL verbinding wel gereed gemaakt aan jullie kant?

Groeten,

Jeroen
icon

Beste antwoord door Brian 24 december 2018, 13:55

Hi @jeroen1342536, ik heb meteen met je meegekeken en ik zie dat we inmiddels een monteur in hebben gepland voor komende vrijdag. Excuses voor de vertraging, we gaan zorgen dat je zo snel mogelijk online bent!

Bekijk origineel

4 reacties

tevens gechecked:
  • er is geen bridge tap aanwezig
  • de rode en blauwe kabel in het isra punt gaan naar de buitenste twee polen van de stekker.
  • Spanningsmeter geeft ook spanning aan over de 2 draden in de DSL/telefoon kabel
Reputatie 5
Badge +4
Hi @jeroen1342536, ik heb meteen met je meegekeken en ik zie dat we inmiddels een monteur in hebben gepland voor komende vrijdag. Excuses voor de vertraging, we gaan zorgen dat je zo snel mogelijk online bent!
Lieve mensen bij T-mobile. Het is ondertussen 11-1 en ik ben nog steeds niet online...dit duurt te lang
Reputatie 5
Badge +4
Hi Jeroen, helemaal mee eens! We zitten de netbeheerder achter de broek aan om de aansluiting zo snel mogelijk plaats te laten vinden maar het lijtk erg lastig te zijn. We blijven er achteraan zitten, excuses voor de vertraging!

Reageer