Beantwoord

Kabelfout na aansluiten

  • 21 December 2018
  • 6 reacties
  • 707 Bekeken

Hoi,

Ik heb sindkort T-Mobile Thuis Internet. Nu heb ik alles aangesloten maar geeft de modem in de webinterface aan dat er een kabel fout is.

De telefoonstekker zit in het stopcontact, de dsl kabel in de telefoonstekker en grijze 'DSL' poort van de modem, de voeding is aangesloten. Alleen het power en wifi lampje branden.

Is mijn DSL verbinding wel gereed gemaakt aan jullie kant?

Groeten,

Jeroen
icon

Beste antwoord door Brian 24 December 2018, 13:55

Bekijk origineel

6 reacties

tevens gechecked:
  • er is geen bridge tap aanwezig
  • de rode en blauwe kabel in het isra punt gaan naar de buitenste twee polen van de stekker.
  • Spanningsmeter geeft ook spanning aan over de 2 draden in de DSL/telefoon kabel
Reputatie 7
Hi @jeroen1342536, ik heb meteen met je meegekeken en ik zie dat we inmiddels een monteur in hebben gepland voor komende vrijdag. Excuses voor de vertraging, we gaan zorgen dat je zo snel mogelijk online bent!
Lieve mensen bij T-mobile. Het is ondertussen 11-1 en ik ben nog steeds niet online...dit duurt te lang
Reputatie 7
Hi Jeroen, helemaal mee eens! We zitten de netbeheerder achter de broek aan om de aansluiting zo snel mogelijk plaats te laten vinden maar het lijtk erg lastig te zijn. We blijven er achteraan zitten, excuses voor de vertraging!
Hallo lieve mensen bij T-mobile, Ik wil jullie even van harte feliciteren dat het dan nu, na 1 maand en 2 dagen en vele uren aan de lijn hangen met jullie helpdesk en KPN is gelukt om me online te krijgen!

Ik hoop dat we het erover eens kunnen zijn dit alles niet echt bevorderlijk is voor de klanttevredenheid en het imago van jullie bedrijf. Hopelijk doen jullie hier iets mee en kunnen jullie een onderzoek starten om dergelijke situaties in de toekomst te voorkomen.

Een tegemoetkoming in wat voor vorm dan ook voor alle verloren tijd en energie zou zeer op prijs gesteld worden.

Groeten,

Jeroen
Reputatie 7
Hi @jeroen1342536, wat fijn dat het eindelijk gelukt is! Excuses dat het zo lang heeft geduurd, in dit geval moest twee keer de netbeheerder én onze monteur er aan te pas komen om de problemen te verhelpen. Er komt een kleinigheidje jouw kant op om het goed te komen. Alles ziet er op dit moment prima uit zodat je zorgeloos kan genieten. Nogmaals excuses voor het ongemak!

Reageer