Beantwoord

kan niet inloggen op t-mobile en wifi valt steeds weg

  • 24 November 2019
  • 8 reacties
  • 462 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Ik kan sinds ik ben overgestapt naar t-mkbile niet inloggen. Ik krijg de melding gebruik @t-mobilethuis emailadres, terwijl ik deze al gebruik voor het inloggen. Ik heb al een keer de klantenservice hierover gebeld. Er is een wachtwoord aangemaakt, maar alsnog kan ik niet inloggen en krijg de zelfde melding. Graag wil ik dat dit probleem zo snel mogelijk wordt opgelost 

Ook heb ik een probleem met het internetverbinding. Mijn wifi valt ongeveer om de 5 minuten weg. Dit probleem wil ik ook opgelost hebben. Voorheen bij mijn andere internetprovider heb ik dit probleem nooit gehad. Ik begrijp niet waarrom je internetverbinding steeda wegvalt. 

icon

Beste antwoord door Brian 20 January 2020, 18:27

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7

Hoi @derder

 

Super dat je wit inloggen op My T-Mobile Thuis. Daar kun je namelijk veel zaken rondom je abonnement direct zelf controleren en aanpassen. Ik heb ervoor gezorgd dat je op je privé e-mailadres nu een nieuw wachtwoord kan aanvragen. Gebruik dus niet je @t-mobilethuis.nl adres, maar het e-mailadres dat je hebt gebruikt voor jouw aanvraag. Hier zul je nu direct een e-mail ontvangen. Houd je ons op de hoogte? 

 

Vervolgens kun je daar je Wifi instellingen aanpassen en optimaliseren. Voor hulp hierbij, check dit topic: Wifi optimaliseren.

Wat fijn, bedankt. Ik kan nu inloggen.

Hoi, ik heb van alles geprobeerd, maar mijn internetverbinding valt steeds weg. Om de paar minuten moet ik steeds opnieuw verbinden. Ik heb al een aantal keer kanaal gewijzigd, maar zonder effect. Nu heb ik geprobeerd om apart te verbinden met 2.4G en 5G. Maar als ik bijv. verbind met de 2.4G valt alsnog mijn verbinding steeds weg..

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @derder,

 

Wat fijn dat je nu kunt inloggen, nu nog jouw internet-verbinding herstellen! 

 

Het is natuurlijk niet fijn wanneer je niet ongestoord kunt genieten van jouw abonnement. Daar gaan we samen wat aan doen! Met onderstaande controle komen we vaak al een heel eind:

 

Brandt de power led constant?

Een losse aansluiting kan ervoor zorgen dat het modem uitvalt.

- Controleer of de stroom adapter goed in de wandcontactdoos zit.

- Check tevens of het andere uiteinde goed in het modem vast zit.

 

Controleer of het modem op het ISRA punt (hoofdaansluitpunt) is aangesloten waarop wij hebben geleverd. Vaak zit er achter het ISRA nog een vertakking (bridge tap) die voor prestatie verlies zorgt.

Check je aansluiting in de meterkast, of in de woonkamer als die daar geplaatst is.

Controleer of het modem met een korte kabel is aangesloten op het aansluitpunt.

 

Mochten bovenstaande stappen de verbinding niet herstellen, dan voer ik een factory reset voor je uit. Geen zorgen: er zijn altijd oplossingen! :smile:

Helaas, de bovenstaande stappen hebben de verbinding niet verbeterd. Het internetverbinding valt steeds weg, doet heel traag, terwijl de led lampjes constant branden. Ik begrijp niet waarrom ik dit probleem heb terwijl ik bijn mijn vorige provider dit probleem nooit heb ervaren. 

Reputatie 7

Hey @derder,

Ik help je hier graag verder mee! Wegvallende verbinding is altijd lastig om te achterhalen. Ik heb nog wat meer informatie nodig. Enkele belangrijke checks die we nu moeten doen: 

  1. -Als het wegvalt, kun je dan direct controleren of de Wifi en bekabeld internet tegelijk wegvallen of gaat het slechts om 1 dienst?

  2. -Wat is het wegvallen precies? Gaat het om een trage of geen verbinding?

  3. -Op het moment van wegvallen, welke lampjes branden dan op het modem?

  4. -Hoe lang duurt het wegvallen en is er een actie nodig om het te herstellen of gaat dit vanzelf?

  5. -Kun je drie momenten (datum/tijd) noteren dat alle diensten zijn weggevallen?

Ik hoor graag je bevindingen op deze vragen, zodat we een leidraad hebben voor de oplossing!

Ik heb het gecontroleerd. Alleen de wifi verbinding valt weg, bekabeld doet het internet gewoon. Als ik ben verbonden met de wifi op mijn laptop, dan staat er ongeveer om de 15 minuten, geen internet en de verbinding is dan verbroken. Ik moet opnieuw gaan verbinden. Tijdstip maakt niet uit, het gebeurt de hele dag door, vorige keer dat ik ernaar had gekeken was rond de tijstip 1 uur. Volgens mij de wifi lampje en 2.4 ghz lampje die zijn dan continu aan het knipperen. Als ik bijvoorbeeld op mijn mobiel een gesprek heb via whatsapp, dan valt de verbinding tijdens het gesprek ook weg.

Reputatie 7

Hi @derder, helder, bedankt voor het testen! Ik heb een aanpassing gedaan op je modem en ik heb de 2.4 Ghz en 5 Ghz netwerken nu gescheiden. Je kan het 5 Ghz netwerk herkennen aan de toevoeging ‘5G’. Zou je eens willen proberen of het nu beter gaat? Ik hoor graag wat het resultaat is!

Reageer