Beantwoord

Kapotte antenne Draytek

  • 9 November 2020
  • 3 reacties
  • 141 Bekeken

Goedemorgen,

Mijn dochtertje heeft 1 antenne van het modem kapot gemaakt. De andere die erop zit ligt er ook half af.

De wifi is enorm slecht hier in huis. Is het mogelijk om een nieuw modem op te sturen?

 

Met vriendelijke groet,

 

Jessie Roelofs

icon

Beste antwoord door Cal van Odido 10 November 2020, 20:36

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hey @Jessie1986, kleintjes zijn engeltjes, totdat ze aan je internet zitten. :stuck_out_tongue_winking_eye: Ik neem aan dat het ook geen mogelijkheid meer is om de antennes er weer in te draaien en dat ze afgebroken zijn? Normaliter zijn ze er, net als een schroef, makkelijk vast en los te draaien. Geef het gerust aan als de antennes niet meer te redden zijn, en dan zorg ik ervoor dat er een monteur met een modem langs komt zodat je weer overal kan ontvangen!

Hoi,

Helaas zijn de antennes niet meer te redden😬 Het zou fijn zijn als er een nieuw modem geplaatst kan worden.

 

Groet Jessie Roelofs

Reputatie 7
Badge +4

Geen zorgen @Jessie1986, dat komt gaan we regelen! Ik heb zojuist een monteur voor je aangevraagd, en daarover zal je vandaag of morgen een SMS en een email ontvangen met een digitale agenda. Middels deze agenda kan je eenvoudig een afspraak inplannen wanneer het jou uitkomt. De monteur zal een nieuw modem voor je meenemen, en het oude modem ter vervanging in de bus leggen.

We zorgen ervoor dat je snel weer van de Wifi kan genieten!

Reageer