Beantwoord

Klacht

  • 19 November 2018
  • 6 reacties
  • 518 Bekeken

Ik heb kort geleden in fit forum gevraagd of ik een eigen modem kan gebruiken. Daar werd bevestigend op gereageerd.

Nu blijkt dat helemaal niet te kunnen (!). Ik wil een klacht sturen aan T-Mobile. Hoe kan ik dat doen.

Het is ytrouwens heel erg vreemd dat het door T-Mobile niet wordt toegestaan.
Mij werd verteld dat het anders een wirwar woidt van apparaten. Dat is onzin. Alle apparaten - ook van verschillende fabrikanten - voildoen aan dezelfde open standaarden.
Verder is het ook een hele pricipiele zaak: ik koop toegang tot het internet, niet een modem.

Dus, graag ee adres waar ik een klacht kan indienen.

Stef Bon

PS er is wetgeving in de maak die deze praktijken moet verbieden. Waarom wachten op deze wet, en nu al toestaan?
icon

Beste antwoord door Sterre 22 November 2018, 11:23

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Hallo @stefbon,

Het moet gewoon kunnen, alleen geeft T Mobile geen enkele ondersteuning hierop.
ik zak even kijken of ik de gegevens kan achterhalen. echter het is een wba verbinding dus zal voor alle providers gelijk moeten zijn.
Dank voor je reactie,

De meneer van klantenservice gaf aan dat er ook gefilterd wordt op mac-adres. Dat kan roet in het eten gooien.

Stef
Reputatie 7
een mac-adres kan je clonen dus laat dat het probleem niet zijn.
Het enige wat lastig word is de vaste telefoon.
Nou nou ik wil nog steeds een klacht indienen. Ik heb in mijn eerste bericht gevraagd hoe ik dat kan doen. Die vraag is nog steeds niet beantwoord.
Deze trage en vrijblijvende manier van afhandeling van vragen en klachten is niet goed T-Mobile.

Ir S.J. Bon
Ik wil graag een reactie. Ik heb een tweede topic hierover aangemaakt, maar dat mag niet (dat wordt weggezet als spammen, maar dat is het niet). Liever een oplossing, dan mij de les te lezen. Dat is niet zo zinvol. Ik wacht reeds enkele dagen op een inhoudelijke reactie,

Ir Stef Bon
Reputatie 7
Hoi Stef,

Het topic waar je het over hebt is deze. Hierin heb ik aangegeven dat andere modems dan die van onszelf niet worden ondersteund, je ontvangt geen boete of dergelijks als je een eigen modem aansluit, maar wij kunnen je dan niet helpen met eventuele problemen. Om die reden kunnen wij je ook geen antwoord geven op welke instellingen nodig zijn. Er zijn veel techneuten op deze Community die bijvoorbeeld een router achter het modem hebben, zij kunnen je helpen met bepaalde soorten aansluitingen en instellingen. Gelukkig is de Community ook bedoeld als klant-helpt-klantkanaal, dus hier zit je goed! Om je op weg te helpen heb ik vorige week direct een paar techneuten gevraagd naar jouw vraag te kijken in jouw andere topic. Ik zie aan Hidden.nlds reactie ook dat hij er al mee aan de slag is gegaan. 🙂

Reageer