Beantwoord

verlate afspraak monteur

  • 15 January 2019
  • 1 reactie
  • 344 Bekeken

Heb ik eindelijk iemand aan de telefoon wordt doodleuk de verbinding verbroken omdat mevrouw de discussie niet aan kan..
Nogmaals sinds gisteren geen internet, meerdere keren via chat contact met jullie gezocht, wordt we iedere keer uitgegooid. Vandaag alsnog contact gehad, internet zou moeten werken, signaal is er wel.. Werkt niet onzichtbaar voor zowel mijn gsm, chromecast, laptop en tablet dus het werkt niet. Kreeg ik een bericht dat ik via Gideon een afspraak kon inplannen, vanmorgen gedaan kon gelukkig morgen 16 januari tussen 12 en 14 uur. Eigenlijk kan ik niet dus moet schuiven en haasten om thuis te kunnen zijn. Nogmaals telefonisch contact gehad of het niet aan 't modem kan liggen en ik deze misschien kan ophalen bij een winkel. Is niet mogelijk. Krijg het nummer van Gideon om in iedergeval met de monteur kort te sluiten dat ik me moet haasten en dat 12 uur krap wordt. Dus ik bel Gideon, blijkt mijn afspraak niet morgen maar 30 januari pas ingepland te staan.. Dat is toch niet normaal ruim 14 dagen voordat er een monteur kan komen.. Ik ben toch een betalende klant, dus het komt er op neer dat ik ruim 2 weken zonder zit, extra kosten moet maken (nee ik zit niet bij tmobile met m'n mobiel), niet TV van kijken (heb geen tv abonnement, kijk via chromecast videoland en Netflix) en daarnaast begrip moet hebben, blij moet zijn dat er toch iemand komt en gewoon moet doorbetalen... Te bizar, net weer gebeld, mevrouw gaf aan je hebt bekabeld internet en dat werkt en daar betaal je voor dus je kunt 't gewoon gebruiken.. Serieus, dit is 2019, mijn apparatuur kan niks met kabels.. Dus ik heb geen internet en kan het niet gebruiken. Daarom stel ik voor ontbind mijn contract maar en stort mijn geld terug van deze maand dan ga ik wel ergens anders heen waar ze wel weten hoe klantvriendelijkheid werkt. Zou ik een afkoopsom moeten betalen want ik zit er een jaar aan vast. Dit is toch belachelijk, bij jullie werkt er iets niet en ik ben benadeeld daarnaast heb ik een internet abonnement bij jullie afgesloten zonder korting of iets dergelijks dus waarom zit ik eraan vast. Als jullie niet leveren wat jullie beloven moet ik 't contract toch kunnen ontbinden??? Geen één keer excuses of iets dergelijks en ben hier al de hele dag mee bezig en dan wordt er ook nog doodleuk opgehangen terwijl we midden in een gesprek zitten. Dus tmobile hoe gaan jullie dit oplossen of gaan we het contract gewoon ontbinden zonder afkoopsom, aan jullie de keus. Ik ben klaar met moeite doen, mijn stress niveau is inmiddels opgelopen tot 100% en ik ben er klaar mee!! #boos #teleurgesteld #tmobile #klantonvriendelijk #weleventochin2019 #bekabeldinternetheelerggrappig #vandaageenoplossing
icon

Beste antwoord door Sander 11 February 2019, 15:08

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hoi stephaniexs,

Dit topic is er per ongeluk bij ingeschoten, omdat je ook via social media contact hebt opgenomen. Daar hebben we je van antwoord voorzien.

Reageer