Beantwoord

klacht internetproblemen

  • 20 August 2019
  • 1 reactie
  • 282 Bekeken

Zojuist eindelijk stabiele verbinding ontvangen, na 4 maanden wachten!! Wat was het probleem? De modem.. maar een compensatie hiervoor mag niet gevraagd worden. Belachelijk!!

4 maanden lang wachten en weggestuurd worden met een zogenaamde bridgetap meting welke helemaal niet aanwezig was (door onafhankelijke electricien en tmobile monteur geconstateerd).

Ik heb niet gekregen waar ik voor betaald heb en dat vind ik onterecht gezien het aan jullie apparatuur lag vanaf begin af aan. Deze modem heb ik 4 maanden geleden namelijk ontvangen bij start van mijn abonnement.

Hoe zit dit??
icon

Beste antwoord door Piotr 23 August 2019, 14:38

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Hey @Myrthe adam,

Allereerst ben ik wel blij om te lezen dat het probleem eindelijk is opgelost en dat je nu probleemloos van je T-Mobile Thuis abonnement kunt genieten. Dit probleem heeft in mijn ogen te lang geduurd, ik ga dan ook mijn uiterste best doen om je een vergoeding aan te bieden. Daarvoor heb ik een verzoek ingediend, zodra dit verzoek wordt goedgekeurd en verwerkt, ontvang je hiervan een e-mail ter bevestiging. Ook komt er namens ons een kleinigheidje richting jou toe om je enigszins op te vrolijken. ☺️