Beantwoord

Klacht: Modem vervangen voor Zyxel T50


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Beste T-Mobile,

 

Ik ben sinds 8  APRIL!! bezig om een nieuw modem te ontvangen. Hieronder in het kort de situatie:

 

Op 8 april 2020 bel ik rond 17.45 naar de klantenservice. Dit omdat ik geen goed werkende wifi meer heb op de Huawei HG659. Tv en vast internet, evenals vast bellen werkt gewoon goed. Probleem is dat het wifi signaal uit het modem soms ineens weg is. Een herstart/ of reset naar de fabrieksinstellingen lost dit probleem tijdelijk op. (Ook kanaal vast instellen bijvoorbeeld werkt niet, en gaat het modem over de zeik). Dit is natuurlijk alles behalve fijn. In overleg met de servicemedewerker zijn wij tot de conclusie gekomen dat het modem vervangen moet worden (en dan een Zyxel T50 ivm flexibele poorten) Ze zou een en ander goed op papier zetten en doorzetten naar de juiste afdeling.

 

Tussendoor ook verschillende keren contact gehad. Toen kwam Tmobile ermee dat er een monteur aangestuurd moet worden (kan ik prima zelf vervangen maar goed) Op 16 april afspraak met monteur gemaakt, daar nogmaals de klachten aangegeven. Ook aangegeven dat ik graag de Zyxel T50wil ontvangen, ivm flexibele poorten voor zowel tv als internet).

Hierna nog verschillende keren contact gehad, en 2 mei 2020 ook nog. Er was een mail verstuurd met als titel: Je vervangende apparatuur is onderweg. (Je kunt bijna je oude apparatuur vervangen voor een spiksplinternieuw apparaat. Op dit moment is de vervanging al onderweg. Nog even geduld alsjeblieft. Hehe eindelijk dachten we. Nog even navraag via chat gedaan of wij daadwerkelijk het T50 modem gaan ontvangen, dat is door de medewerker bevestigd.

 

Nu 6 mei, weer contact gehad met de vraag waar het modem blijft, is er niks, maar dan ook nog helemaal NIKS gebeurt!!!!! De medewerker aan de lijn heeft dit weer op een prioriteitenlijst gezet, zodat dit zo snel mogelijk opgepakt gaat worden. Hij gaf aan dat Guidion weer aangestuurd zou worden, maar dat heeft geen enkele zin en willen wij ookniet

 

Daarom eis ik ook van T-Mobile dat ik deze week nog een Zyxel T50 modem ga ontvangen, zoals eerder is afgesproken! Er is bewijs dat dit modem opgestuurd gaat worden.

 

Graag ontvang ik zo snel mogelijk een reactie, want het vertrouwen in T-Mobile is ernstig beschadigd! Is de mail van afgelopen zaterdag per abuis verstuurd of komt het Zyxel modem alsnog deze week?!

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 7 May 2020, 14:53

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Psl21 , wow wat een verhaal, goed dat je dit aankaart op de Community! Jouw modem is op 2 mei in het systeem gezet om vervangen te worden. Normaliter duurt dit proces dan gemiddeld 4 tot 7 werkdagen. Het spijt me oprecht dat je zoveel contact hebt gehad voordat er daadwerkelijk iets gebeurde aan onze kant. Ik wil je dan ook namens ons hele team een formeel excuses aanbieden. De e-mail die je op 2 mei gehad hebt is verbonden aan het feit dat de modemswap aangestuurd is. 

We doen er alles aan om jouw modem deze week nog op te sturen, maar het kan zo zijn dat dit pas begin/medio volgende week is. 

Hoi @Jason ,

 

Hartelijk dank voor je reactie.

 

Ja inderdaad, een heel verhaal, maar moest het even kwijt:wink:  Goed om bevestigd te krijgen dat we een ander modem krijgen. Maar het vreemd is, dat een college per mail gisteren weer wat anders aangaf. Deze mail is om 16.55 verzonden. Heeft deze collega niet goed gekeken of is het waar wat er aangegeven is?  Ik ben zo vrij geweest je dit ticketnummer in een bericht toe te sturen :)

Reputatie 7
Badge +16

Heel graag gedaan @Psl21, dat is wel het minste dat ik voor je kan doen na zo'n stroeve start! Overigens, volledig terecht dat je jouw zegje doet. Ik kan me hier 100% in vinden en ben oprecht enigszins gechoqueerd door hoe er tot op heden mee omgegaan is. 

Super dat je het ticketnummer naar me gestuurd hebt, ik ga het direct controleren! 😉

To be continued as soon as possible!

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Psl21, ik heb het uitvoerig bekeken en het is volledig in lijn met wat ik eerder constateerde. Echter, mijn collega heeft het hogerop geëscaleerd zodat het proces wat versneld wordt! 😉

Hoi Jason,

 

Wat fijn dat je even een en ander hebt gecheckt! Goed om te horen dat mijn eerdere conclusie/bevinding niet helemaal juist was.. Komt ook metname door de vele (fouten) problemen die ervoor  hebben gezorgd dat ik het vertrouwen even volledig kwijt was:wink:  Als het nieuwe Zyxel straks binnen is en alles goed werkt, staat daar dan ook wat tegenover? En zoja, kan ik dat in een prive bericht naar jou aankaarten ?

 

Wel goed om te lezen dat e.a nu wat versneld zal worden:relaxed:

Reputatie 7

Hey @Psl21,

Eind goed, al goed! Gelukkig is de oplossing nabij en ontvang je binnenkort de Zyxel per post. De escalatie die mijn collega heeft ingediend, is namelijk verwerkt. :relaxed:  Laat ons gerust weten wanneer je je nieuwe modem hebt ontvangen en alles weer naar behoren werkt. Dan denken we graag met je mee voor een gepaste vergoeding. 

Hey @Piotr en @Jason !

 

Hartelijk dank voor jullie hulp tot nu toe.  Goed om te horen dat het modem er aan komt! Op moment van schrijven is ie er nog niet.  Wel heel hartelijk dank voor de mooie bos bloemen, dat maakt het enigszins goed! 

 

Zodra het modem er is en goed werkt , laat ik dat weten 😁.

 

Reputatie 7

Gelukkig fleuren de bloemen je wat op! :blush:  Laat ons inderdaad weten zodra je je nieuwe modem hebt ontvangen. Zodra hij is verzonden ontvang je een e-mail waarmee je middels een track en trace code 'm kunt volgen. Bedankt voor je geduld!

Het heeft erg lang geduurd, maar eind goed al goed. Zaterdag 16 mei kreeg ik net na de middag de Zyxel binnen, zoals afgesproken. Alles geinstalleerd, en wifi werkt als een zonnetje, net als de apas! (any port any service)

 

Wel jammer dat er nooit een mail met track en trace code is verzonden. Al met al is het erg rommelig verlopen en duurde dit allemaal veels te lang! Gelukkig met de hulp van @Jason @Piotr  en de andere medewerkers is alles opgelost nu en heb ik een nette vergoeding ontvangen.

 

Ook positieve berichten zijn belangrijk om te melden :smiley::stuck_out_tongue_winking_eye:

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Psl21, superfijn dat het werkt! 😁 Thanks voor je geduld, begrip en mooie compliment! 

We blijven strijden op de Community om alles zo goed en servicegericht mogelijk te laten verlopen. Voor nu: geniet van jouw verbinding en het zonnetje en stay safe! 🌞

Ik ben ook ongeveer 4 weken bezig T-Mobile komt zn afspraken niet na. Er worden beloftes gedaan die ze niet nakomen. 
 

En 1 tip noteer alles met naam en tijdstip 

Reageer