Beantwoord

Klacht monteur niet geweest

  • 15 March 2019
  • 3 reacties
  • 362 Bekeken

Afspraak tussen 2 en 4 en niemand komt opdagen! Tmobile klantenservice helpt niet en weet ook niet waar monteur is. Wil je een klacht indienen moet je zelf een dag later zelf bellen om je klacht in te dienen...belachelijke gang van zaken. Hoezo service? Een communicatiebedrijf wat mij niet kan terugbellen om een klacht te bespreken??? Heeft Tmobile klantenservice zelf geen 'onbeperkt bellen' abonnement?
Ennu afspraak is afspraak volgens de bevestiging van Tmobile...een lachertje...en dan klant 'helpen' herinneren dat een afspraak een afspraak is.....

icon

Beste antwoord door Hidden.nld 15 March 2019, 17:33

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
je kan het beste contact hier over opnemen met guidion die voeren de installaties uit voor T Mobile

[Bel met Guidion
088-2000151
(lokaal tarief)
Je kunt Guidion bereiken op:
Maandag t/m donderdag: 09:00 t/m 21:00
Vrijdag: 09:00 t/m 17:30
Zaterdag: 09:00 t/m 17:00
Zondag: Gesloten
Euuuhhhh nee dus...want Guidion is om 16.00 uur op vrijdag al dicht...en zelfs jullie kunnen jullie eigen servicebedrijf niet bereiken.....hoe dom!
En de servicemonteur belt je maar spreek niets in dus weet je niet wie het is en je kan ook niet terugbellen want het is een afgeschermd nummer...dus...niemand te bereiken...best knap van een telefoon provider
Reputatie 7
Hi @Spacepjotr, ai balen dat het hier mis is gegaan. Als de monteur om wat voor reden niet kan dan neemt Guidion van te voren contact met je op om de afspraak te verzetten. Ik vermoed dat er in dit geval op het laatste moment iets is gebeurd waardoor de afspraak niet door kon gaan. Is het inmiddels gelukt om een nieuwe afspraak te maken? Als ik nog iets voor je kan doen stuur mij dan zeker een privébericht met je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer, dan ga ik meteen voor je aan de slag!

Reageer