Ik heb een klacht over mijn internet thuis abonnement.
Sins 5 weken heb ik een abonnement bij t-mobile. Ik behaal een maximale snelheid van 2,5 mb/s. Daarmee kan ik niet behoorlijk internetten; filmpje kijken op youtube of netflix zit er niet in. Ik heb de modem dus maar weer ingepakt en ik wil het liefst mijn abonnement beëindigen.
Ondertussen heb ik wel gewoon de eerste rekening binnen gekregen.
Ik heb hier nu al zo'n 10 x over gebeld en er zijn 3 monteurs geweest. Iedereen heeft mij vriendelijk proberen te helpen en er is echt al van alles geprobeerd. Maar uiteindelijk zegt ook iedereen het 'heel vervelend te vinden' maar geen oplossing te hebben.
Uiteindelijk is mij voorgesteld dat ik het abonnement afkoop en dat ik maand niet hoef te betalen van de 12. Ik wil het graag netjes houden, maar dit vind ik echt belachelijk. Dan betaal ik dus een jaar lang, zonder dat ik er iets voor terug krijg!
Ik begrijp dat t-mobile niet graag contracten beeindigd, maar dit is niet de manier om met klanten om te gaan.
Ik probeer naar een oplossing te zoeken waar we allebei wat aan hebben. Een idee is om mijn internet thuis abonnement om te zetten in een mobiel internet abonnement, zodat ik mijn telefoon als hotspot kan gebruiken.
Ik ga er vanuit dat t-mobile bereid is om mee te denken. Ik heb als consument recht op de dienst waarvoor ik betaal.
Met vriendelijke groet,
Natascha
Beste antwoord door Brian
Bekijk origineel