Beantwoord

KLACHT overstap T-Mobile

  • 5 August 2019
  • 1 reactie
  • 426 Bekeken

Ik ben overgestapt van online naar jullie. Ik heb sinds 29-7-19 geen internet door een fout van jullie. Meerdere malen contact gehad met de klantenservice. Afgelopen vrijdag contact gehad met de klantenservice en die gaf aan dat mijn internet uiterlijk gisteren zou werken. Internet werkt niet vandaag weer contact opgenomen kreeg ik Ashna aan de telefoon. Die gaf aan dat ze nergens iets kon terugvinden alleen dat de monteur een ticket heeft aangemaakt. Deze dame vond ik uiterst onvriendelijk omdat ze mij geen duidelijk antwoord kon geven wanneer ze aan de slag gaan met de verbinding. Toen ik aangaf dat er nog een ticket was aangemaakt door een collega gaf ashna als antwoord ik zie alleen een ticket van de monteur. Waarop ik aangaf ik heb hier per mail toch echt een bevestiging en toen kon ze het opeens wel vinden. Ik heb haar ook de naam gevraagd van de collega die ik vrijdag heb gesproken en dat zou Yasmin zijn. Ik heb ook aangegeven een klacht te gaan indienen en die dame verwees mij naar dit forum....dus bij deze
icon

Beste antwoord door Piotr 9 August 2019, 12:47

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hey @Djaman,

Erg jammer om te horen dat onze samenwerking nog niet vlekkeloos is verlopen! Ik zie in ieder geval wel dat achter de schermen alles in gang is gezet om dit probleem zo spoedig mogelijk voor je op te lossen. Zodra er een terugkoppeling volgt dan ben jij de eerste die we gaan contacteren! Wij kunnen jammer genoeg niet een exacte oplosdatum zien of een inschatting geven. Ieder probleem is weer anders en heeft een andere oplostijd.

Wél kan ik je gerust stellen over de kosten. Geef ons een seintje zodra alles weer werkt. Dan dien ik of mijn collega graag een vergoeding voor je in voor de storingsperiode.

Reageer