Beantwoord

Klacht T-mobile Thuis: Na twee maanden nog steeds geen internet

  • 28 April 2020
  • 3 reacties
  • 206 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Geachte heer/mevrouw,

Ik heb op 17 maart 2020 een contract afgesloten voor internet basic, omdat ik een nieuw woning heb gekocht. Tot op de dag van vandaag weet ik nog steeds niet wanneer mijn internet geleverd wordt. In mijn tmobile thuis zie ik dat ik het vroegst op 1 april de levering zal krijgen, maar ik heb nog steeds niks gekregen. Geen leverdatum, geen internet en geen modem. 

Ik heb al 7 keer contact opgenomen met de klantenservice.
Nu volgt een samenvatting van alle klantenservice gesprekken:
Persoon 1 kon het probleem niet oplossen en zou mij doorverbinden met de technische afdeling, maar dit is niet gebeurd.
Persoon 2 zag dat er een telefoonlijn of nummer was voor mijn woning, maar dat had ik niet eens aangevraagd. Misschien was het van de vorige bewoner. Hierdoor heeft hij de telefoonlijn voor mij verwijderd.
2-3 weken later sprak ik met Persoon 3 die tegen mij zei dat er iets was met de status van mijn aanvraan, maar ze kon het probleem niet vinden en zal het achterhalen. Ze zei dat ze later contact met mij zal opnemen. Dit is nooit meer gebeurd.
Een paar dagen later sprak ik met Persoon 4 die helemaal niks voor mij kon doen. Hij zei dat hij de status niet kon zien en kon ook niks achterhalen. Ik vroeg aan hem om iemand anders in te schakelen die wel de status of iets kon zien, maar dat kon hij ook niet doen zei hij.
Persoon 5 heeft voor mij gekeken en zag dat de lijn een paar weken geleden al opnieuw werd aangevraagd bij KPN, maar KPN heeft de opdracht nog niet opgepakt. Ze raadde mij aan om de volgende week contact op te nemen als ik niks daarvan hoor.
Persoon 6 heeft aan mij verteld dat KPN de opdracht heefft geweigerd, maar gaf niet aan waarom. Ze heeft opnieuw een opdracht gegeven aan KPN en raadde mij aan om contact op te nemen als ik over een paar dagen niks meer hoor.
Persoon 7 heeft opdracht gegeven aan de technische afdeling om deze opdracht zo snel mogelijk op te pakken en vroeg aan mij om op de volgende dag contact op te nemen om direct aan de technische afdeling te vragen, zodat de opdracht meteen uitgevoerd wordt.

Deze klacht zou niet hier zijn of veel korter zijn als ik niet zoveel had moeten doen. Zoals u kunt zien, moest ik altijd contact opnemen en achter iedereen aanlopen om wat progressie te kunnen krijgen. Dit noem ik geen goede service. Niemand voelt zicht verantwoordelijk voor wat er gebeurt met een klant. Naar mijn mening zou ik 1 keer het probleem moeten aangeven en Tmobile doet de rest automatisch voor mij, tenzij ze mij nodig hebben. Ook zeggen uw collegas verschillende dingen, waardoor ik niemand meer kan geloven.

Ik heb internet nodig om te kunnen werken, waardoor ik andere manieren moest bedenken om vanuit thuis te kunnen werken met als gevolg hogere kosten door dataverbruik en oncomfortabel werken. Ook moest ik zoveel moeite en tijd besteden om wat progressie of updates te krijgen. Ik praatte altijd netjes met de klantenservice gesproken, maar blijkbaar gebeurt hierdoor weinig. Ik kan zulke service niet accepteren.

Het enige wat ik eerst wilde was gewoon de levering van mijn internet. Nu wil ik ook een compensatie voor de schade die ik heb gekregen door jullie fout. Als ik volgende week op 6 mei 2020 geen leverdatum krijg, dan wil ik mijn contract opzeggen en een compensatie krijgen. Dit de laatste kans die ik aan tmobile geef. Ik wil mijn levering met spoed krijgen.

Ik hoop dat u mij kan helpen. Alvast bedankt.

Mvg,

Alex

icon

Beste antwoord door Anonymous 28 April 2020, 21:41

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

17 maart ====>» 28 april is maar 1 maand en 11 dagen, dus 2 maanden is ietwat overdreven dat terzijde.

Wanneer zou je verwachte aansluit datum zijn, de datum die in je bevestiging staat?

Als KPN de aansluiting weigert dan word het lastig, zit er niet nog een lopend abonnement op het adres van de vorige bewoner of heb je een nieuwbouwhuis gekocht? Als de oude bewoner (nog) niet heeft opgezegd zou het een verklaarbaar iets kunnen zijn dat er geen nieuwe aansluiting tot stand kan komen, misschien de verkopende partij eens vragen of ze iets weten.

 

P.S. Als je je contract wil opzeggen zul je een aangetekende brief moeten sturen, T-Mobile een redelijke termijn geven om alsnog aan hun verplichtingen en dan kun je het contract als nietig beschouwen, op een openbaar forum een ultimatum stellen zal geen rechtsgeldigheid hebben, trouwens hetzelfde als een compensatie vragen, dat zal er niet in zitten, veel kleine lettertjes in de voorwaarden die iedere provider er in heeft staan.

hoi, ik was het woord ‘bijna’ vergeten, maar het trekt wel sneller iemands aandacht. Ik heb helaas geen bevestigings email ontvangen over een verwachte aansluit datum. Ik zie in my T-Mobile thuis alleen de volgende staan: Vanaf nu is het de beurt aan ons om je diensten zo snel mogelijk bij je thuis te activeren. De eerst mogelijke leverdatum is woensdag 01 april 2020.

Ik heb geen nieuwbouwhuis gekocht. Ik ga aan de oude bewoner navragen of ze hun internet hebben opgezegd. Bedankt.

De vorige bewoner zei dat zijn internet meeverhuisd is naar zijn nieuwe woning.