Beantwoord

Internet afgesloten vanuit het niets

  • 31 July 2019
  • 3 reacties
  • 376 Bekeken

Sinds zondag heb ik helaas geen internet meer. Heel veel tijd besteed om het proberen op te lossen, maar alles zat goed en deed het eigenlijk. Wat bleek na een telefoontje met T-mobile, hadden ze opeens mijn internet eraf gegooid, uit het niets. De medewerkster van T-mobile begreep het ook niet, ze had het idee dat er een fout was gemaakt met een ander adres.
Ter compensatie op mijn telefoon onbeperkt internet gekregen, echter werk ik op de computer en is dit zeer frustrerend. Daarbij krijg ik het bericht dat ik een nieuw modem krijg, pas over ruim twee weken! en dat ik daar 30€ aansluitkosten voor moet bijbetalen en dat ik vervolgens de oude modem weer moet terugsturen. Dit alles gaat me echt te ver. Hoe kan het dat jullie zo'n grote fout maken en dat ik vervolgens twee weken zonder internet moet zitten, moet bijbetalen en weer tijd moet steken om een modem terug te sturen, alles te installeren en...
We hebben een 10 maanden op het andere adres niet gebruik gemaakt van het internet, niet geheel terzijde.

Het lijkt me een goede oplossing om een jaar gratis internet te geven, want dit kan echt niet.

In afwachting op uw reactie.

Met vriendelijke groet,
Marinda Borneman
icon

Beste antwoord door Brian 7 August 2019, 14:30

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Hi @mmmmarinda, oei dat is wel erg ongelukkige fout. Zodra je abonnement stop is gezet moeten we je weer opnieuw aanmelden op het netwerk via de netbeheerder, vandaar dat het wat langer duurt. Omdat het gaat om een nieuwe aanmelding ontvang je ook een nieuw aansluitpakket met modem, de oude kan je gewoon terugsturen, dan heb je meteen weer een spiksplinter nieuwe! 😉 De aansluitkosten vergoed ik uiteraard graag voor je, dat is wel het minste dat we kunnen doen. Als je mij een privébericht wil sturen met je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer dan kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen!

Dat verbaast me helemaal niks bij tmobile thuis.

 

ik heb alles netjes geregeld ben al paar jaar klant bij tmobile thuis en door nu een grote fout van tmobile thuis qua facturen die hun niet goed hebben gedaan.

ben ik zomaar geblokkeerd/afgesloten en van internet en tv afgegooid.

 

terwijl het netjes geregeld zou worden met een regeling omdat de fout bij tmobile thuis zelf ligt door contract verlenging 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Avdlinden, je frustratie is volledig begrijpelijk wanneer er een fout gemaakt is. Laten we het echter wel beperken tot maximaal één topic wanneer je hetzelfde onderwerp aansnijdt - in jouw geval zelfs dezelfde tekst kopieert en plakt - zo houden we de boel overzichtelijk en kunnen we je sneller helpen. 

Wees je er ook van bewust dat het “bumpen” van oude topics niet toegestaan is. Je reageert op een topic waarin al 2,5 jaar niet meer in gereageerd is: 

 

We pakken jouw eigen topic zo snel mogelijk op! 

Dit topic gaat nu op slot.