Beantwoord

Koppelen Sonoff apparatuur /wifi repeater instellen

  • 18 June 2019
  • 5 reacties
  • 739 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Beste mensen.

Heb vandaag T-mobile thuis gekregen. Helaas werken er een aantal zaken niet thuis. Heb een Sonoff systeem (verlichting met wifi schakelaar) en wifi thermostaat. Deze kan ik niet koppelen aan de Zyxel wifi router. (vorige router, xperia 10 geen probleem) Krijg ze gewoon niet gekoppeld. (5g staat al uit) Kan ze wel koppelen als de wifi versterker van Fritz die is meegeleverd in de woonkamer hang. Maar die heeft maar een beperkt bereik dus niet voldoende voor heel huis. Nu zou ik graag willen dat de apparatuur gewoon te koppelen is aan m'n zyxel. En de Fritz op de bedoelde plek kan hangen. 2e vraag : hoe kom ik in die wifi versterker? Zodat ik een 2e netwerk kan maken evt? Hij zit/maakt nu aan hetzelfde netwerk als m'n zyxel (zelfde ssid). Graag zou ik dit anders zien.
icon

Beste antwoord door Rena_chan 19 June 2019, 07:34

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +2
Beste Royhdk,

Betreft het een Fritz 310 of 1750E ? Is deze door T-mobile meegestuurd / nagestuurd of heeft een monteur deze geplaatst?

Mvg.
Marcel
Ook hier het zelfde probleem met Sonoff S20, Krijg deze niet met het wifi gekoppeld (Huawei HG659)
Bij vorige provider (Ziggo) nooit problemen gehad met het koppelen.
Heb het zelfde probleem met een beveiligingscamera, krijg deze ook niet gekoppeld met het wifi, ook hier in het verleden geen problemen mee gehad. Al het andere kan ik zonder problemen koppelen.
Graag een oplossing voor dit probleem.
Fritz 1750 E idd. Wil hem graag aanpassen, maar kom er niet in. Zowiezo werkt link niet via browser, en vraag me ook af wat inloggegevens dan zijn.
Oh, sorry, is door medewerker van guidion geplaatst.
Reputatie 4
"Probleem " met de sonoff is hier ook herkenbaar. Nog niet diep ingedoken, maar wou 1 van mijn sonoffs opnieuw koppelen aan de wifi van de modem (gebruikte daarvoor een aparte AP) maar die specifieke sonoff kreeg ik niet verbonden. Dus met een andere geprobeerd en dat ging zonder problemen.

Ik ga nog hier induiken, maar ben bang dat het te maken heeft met verschillende wifi modules in verschillende hardware versies van sonoffs... het kan dus een compatibiliteitsprobleem zijn. Dat zou verklaren waarom een wel en de andere niet.

Reageer