Beantwoord

Lage snelheid Wifi

  • 19 December 2018
  • 6 reacties
  • 451 Bekeken

Hi! De laatste dagen is mijn wifi snelheid slechts 4 mb download maar wel 15Mb upload. Ik heb een thuis 50mb abo. Ben net over op T-Mobile maar nog niet echt enthousiast
Enig idee wat ik zou kunnen doen?
Herstarten met alle kabels los was geen oplossing.

Gr Rogier
icon

Beste antwoord door Brian 21 December 2018, 13:44

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Hi Rogier, daar gaan we meteen wat aan doen! In ons Wifi topic vind je een flink aantal tips om je Wifi ontvangst te verbeteren. Haal je bekabeld wel een goede snelheid? Als deze ook zo laag is laat het mij dan even weten, dan gaan we dit verder onderzoeken!
Hi bedankt voor je reactie!
Ik heb alleen mn tv bekabeld en daar hapert netflix dan ook regelmatig sinds het internet via Tmobile.
Wifi topic ga ik even doornemen.

Gr. Rogier
Reputatie 7
Hi @Rogier1979, graag gedaan hoor! Is het gelukt om je Wifi ontvangst te verbeteren met de tips? Zo niet zou je dan een bekabelde speedtest en een speedtest via Wifi willen doen en de resultaten hier willen posten? Dan kijk ik graag met je mee!
Hi Brian. Inmiddels even telefonisch contact gehad. Het valt op dat het elke dag om 21.20 wegvalt. Dan valt alle internet bekabeld en wifi weg. Heb eens gekeken maar het kan te maken hebben met het vernieuwen van de lease? Wellicht is die tijd te verzetten naar 3 uur 's nachts ofzo?
Beetje irritante tijd nu ;)
Gr. Rogier
Beste Brian,

Onderstaande reactie even geplaatst bij een andere gebruiker met hetzelfde probleem:
=======
We hebben hier al een Topic over maar hier zie ik dus dat het een bekend verhaal is.
Heb inmiddels ook al contact gehad telefonisch maar daar is nog geen antwoord op.
Voorlopig kunnen we nu sinds we tmobile hebben (3 weken) elke avond geen tv kijken en alleen op 4G internetten.

Jullie weten heus wel wat de oorzaak is en ik ben niet van plan een paar keer thuis te blijven voor een monteur.

Graag wil ik ook de mogelijkheden voor het opzeggen van mijn abonnement en terugbetaling van de gemaakte kosten.

Gr. Rogier


=========

Graag spoedig je reactie, eventueel een collega mocht je vrij zijn...

Gr, rogier
Reputatie 7
Hoi @Rogier1979,

Graag help ik je met deze situatie en zorg ik voor een stabiele verbinding. Ik zie dat er inmiddels een monteursafspraak is gemaakt. Deze gaat het modem en bekabeling controleren. Mocht je de afspraak willen verzetten, dan kun je bellen met Guidion 088-2000151. Met de monteur ga ik er vanuit dat we de verbinding 100% kunnen herstellen. Houd je ons op de hoogte?

Reageer