Lagere upload snelheid in nieuwe pakket?

  • 12 November 2017
  • 1 reactie
  • 241 Bekeken

Reputatie 4
  • is een gewaardeerde antwoordgever
  • 108 reacties
Ik ben overgestapt van KPN naar T-Mobile voor internet, snelheid 100/30, bij beide providers geen probleem mee, gemiddeld 98/29 niet slecht.

Omdat ik in December geopereerd wordt, ging ik kijken wat TV erbij kost, via mijn T-Mobile kun je dat niet zien, dus ik deed alsof ik een nieuwe klant was, de postcode check gedaan en het Internet + tv pakket geselecteerd om te zien hoeveel dat koste.

Tot mijn verbazing (en dan ben ik helemaal vergeten om de tv ding verder te kijken) is de updaload snelheid van 30 naar 10 Mbps gegaan. Raar vond ik.
Dus ben ik bij KPN gaan checken wat kunnen ze hier leveren, en ook daar is de maximale snelheid van updalod 10Mbps.
Ik weet dat KPN de netbeheerder is, maar als leverancier hebben jullie ook wat info hoop ik.
Is dat een fout? Of gaat mijn wijk technisch achteruit?
En nog belangrijker als ik eind december TV wilt nemen, heb ik te maken met de nieuwe “snelheid”?

Thanks.

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Hi Rena, goed om te horen dat je snelheid zo goed bevalt! Het zou inderdaad vreemd zijn als de upload snelheid ineens minder wordt! Heb je wel hetzelfde pakket gekozen op de website als dat je nu hebt? Als je mij via een privébericht je T-Mobile Thuis klantnummer, je volledige adres en de laatste vier cijfers van je bankrekeningnummer door wil sturen (klik op mijn naam en dan 'privébericht' dan kijk ik graag of hier een logische verklaring voor is! 🙂