Beantwoord

LAN poorten werken niet. Wifi wel

  • 18 September 2018
  • 8 reacties
  • 1954 Bekeken

Hallo,

Ik heb weer hetzelfde probleem met deze router als een jaar geleden. De LAN poorten vallen uit maar draadloos blijft gewoon werken. Zelfs een hard reset werkt niet, ik heb op forums gelezen dat deze routers vaker de LAN issue hebben en het via een firmware update gefixt moet worden wat de fabrikant dus niet doet.

Windows zegt dat hij geen IP adres kan krijgen. Mijn huisgenoot kon wel gewoon blijven streamen terwijl dit gebeurde dus er is zeker iets aan de hand met de router.
icon

Beste antwoord door Piotr 21 September 2018, 15:10

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

8 reacties

Reputatie 7
Hey Cyberpunk,

Dat is vreemd! Werken al je LAN poorten dan niet? Of alleen LAN 1 & 2?
En welk modem heb je in het bezit? Zou je mij hiervoor via een privébericht je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer door willen sturen? Dan ga ik voor je aan de slag!
Reputatie 1
Hier hetzelfde probleem. Geen verbinding mogelijk met de lanpoorten alleen met de waardeloze WiFi van de modem zelf. Draytek vigor 2132
is hier een snelle oplossing voor? Al meerdere keren gereset nu dat helpt dus niks.
Help Ik kan nu niks met mijn vast verbonden apparaten.
Ik heb hetzelfde probleem.

Wel TV en Wifi echter geen telefoon en LAN.

Van alles al geprobeerd. Resets van de modem ( HG659 ), alle kabels losgekoppeld, 1 pc rechtstreeks op het modem. switches ( Netgear ) gereset ( van de stroom ), Firewall van de pc's gedeinstalleerd ( kan dan wel op Wifi maar nog steeds niet bedraad ).
Geen logica in te ontdekken.
Het problem blijkt zich bij meerdere abbonee's voor te doen dus is geen geisoleerd geval.
Ben zeer benieuwd of hier nu geen oplossing voor te vinden is want mijn abonnement loopt al vanaf 20 december en ik heb nog steeds geen bedraad internet of telefoon.
Het hele bedraadde netwerk werkte prima op een Ziggo modem.

Iemand suggesties ?
Reputatie 7
@fsiebrand77
Is het probleem opgelost? Ik ben benieuwd of je nog steeds last hebt van dat probleem.

@BigRed01
Hetgeen dat je opnoemt heeft veel weg van het deadlock issue. Ik wil je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan doe ik m'n best om dit voor je op te lossen
Reputatie 1
@fsiebrand77
Is het probleem opgelost? Ik ben benieuwd of je nog steeds last hebt van dat probleem.



gelukkig wel.
na het weer opnieuw opstarten van alle apparaten werkt het ,tot nog toe ,allemaal weer.

groet,
F. Siebrand
Reputatie 7
Goed om te horen @fsiebrand77! Mocht het nog een keer voor komen laat het dan zeker weten!
Heb ook dit probleem, klantenservice lijkt er lak aan te hebben.
Nu moet ik al 4 maanden dagelijks de modem 2 tot 5x resetten.
Minstens 2 uur aan de lijn met klantenservice "het duurt langer dan u van ons gewend bent"
Elke keer als ik een chat open zijn ze al mijn vorige klachten opeens allemaal weer vergeten.
Kan ik weer alles uitleggen. En blijkbaar is dit een bekend probleem. Maar ze doen of het aan mijn kant ligt. Ik word hier zo stront ziek van, geen service is niet betalen!
Reputatie 7
Hi Rub198,

Je hebt jouw bericht ook al in dit topic geplaatst. Het is niet nodig om meerdere malen dezelfde vraag te stellen. Dit topic gaat op slot.