Beantwoord

Lan verbinding valt steeds weg en wifi blijft werken.

  • 8 August 2020
  • 8 reacties
  • 236 Bekeken

Reputatie 2

Dit probleem heb ik dus precies hetzelfde, al meerdere malen gereset en ook vanuit t-mobile.

Is er een oplossing voor zoals een ander Modem.

icon

Beste antwoord door Waqqas 8 August 2020, 10:30

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Stefanovitch 

Welke modem heb je van T-Mobile?

Helpt een fabrieksreset door het resetknopje achter de modem voor ongeveer 10 seconden in te drukken met een paperclip bijvoorbeeld?

Reputatie 2

Ik heb een Drytek en de rest is allemaal al tot in den treure gedaan

Gr stefan

Reputatie 7
Badge +15

@Stefanovitch

Als een fabrieksreset ook niks doet dan lijkt het op een deadlock. Hiervoor zul je dan moeten wachten op een moderator die de Draytek eventueel kunnen laten vervangen.

Reputatie 7

Hey @Stefanovitch,

We gaan hier werk van maken! Ik heb dit zojuist aangekaart bij onze techneuten. Zij gaan beoordelen of ook jouw modem wordt omgeruild. Tot die tijd excuses voor het ongemak, je hoort nog van ons! 

Reputatie 2

Dankjewel Piotr,

 

dat zou idd veel frustratie schelen.

 

mvgr, stefan

Reputatie 7

Hey @Stefanovitch,

Ik heb goed nieuws te melden! :smile:  Het nieuwe modem wordt vandaag met de post verzonden en kun je een dezer dagen per post ontvangen. Het oude modem kun je kosteloos naar ons retour sturen, meer daarover ontvang je binnenkort per e-mail. Laat je ons weten zodra je 'm hebt ontvangen? :relaxed:

Reputatie 2

Thx Piotr,

 

Ik had idd al een bericht gekregen. Bedankt voor de hulp.

 

Mvgr,

 

Stefan

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Stefanovitch, fijn dat je het bericht al gekregen hebt! Namens Piotr: heel graag gedaan en een prachtig, zonovergoten weekend toegewenst! 🌞😊

Reageer