Beantwoord

Langzaam internet

  • 24 July 2019
  • 2 reacties
  • 303 Bekeken

wat zijn jullie toch een klantonvriendelijk bedrijf! op jullie website is er bijna geen mogelijkheid tor contact behalve tig vragen doorspitten. mijn internet in huis is langzaam en heel slecht. ik verwacht met spoed een oplossing! [Adresgegevens verwijderd door moderator. Plaats geen privégegevens in openbare berichten!]
icon

Beste antwoord door Glassertje 25 July 2019, 10:14

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Hi @gontje2,

Wij zijn hier om je te helpen! Glassertje heeft al veel zaken besproken, ik vul nog even aan:

-Als het gaat om trage Wifi, dan helpt deze video je om je Wifi te optimaliseren: Wifi-video.
-Gaat het om bekabeld internet? Dan heb ik hier een stappenplan waarmee je direct kunt uitsluiten waar het aan ligt:

Er zijn een aantal oorzaken waardoor je jouw maximale snelheid niet haalt. Ik leg deze punten graag uit. Controleer je de volgende punten?
1. Je gebruikt een netwerkkaart gebruikt die alleen maar 100 Mbit ondersteund (zoals broadcom of asheros chipset)
2. Je gebruikt een UTP Optimizer of een andere vorm van het opsplitsen van de kabel.
3. Je meet vanuit een webbrowser in plaats van de speedtest.net desktop app. Mogelijk zorgt de browser voor een vertraging.
4. Een softwarematige beperking zoals een firewall. Zet deze eens uit voor een speedtest.
5. CPU load is te hoog (Realtek offload naar de CPU waar een Intel nic zelf de afhandeling doet). Wil je eens testen met je computer in de veilige modus?
6. De computer is niet rechtstreeks aangesloten met een kabel, maar er zit bijvoorbeeld een 100Mbit switch tussen.
7. De acceleration staat uit. Schakel deze in het menu van het modem naar enabled: Onder LAN => Swich Control : NAT Acceleration


Houd je ons op de hoogte van de ontwikkelingen?
Reputatie 6
@gontje2 Ik heb even gezocht voor je. Hier op het forum kun je hier de contact informatie vinden.

Bijna iedere website heeft onderaan de pagina een contact link staan. Als je die aanklikt, kun je hier bij T-Mobile kiezen uit social media, telefoon en chat. De laatste werkt hier nu niet.

Ben het wel met je eens dat je goed moet zoeken, als je nog nooit op de website geweest. bent. Maar zie het helaas vaker.

Verder is dit een klant helpt klant forum, met ondersteuning vanuit T-Mobile. Meeste problemen kunnen we onderling oplossen, maar soms is webcare nodig. Een reactie duurt gemiddeld 24/48 uur, maar kan door drukte uitlopen. Andere optie is door te bellen, dit gaat wel sneller.

Maar zou je wat meer kunnen vertellen? Misschien heeft iemand hier de oplossing.

Ervaar je traag internet bedraad of draadloos?
Welk modem heb je?
Heb je glasvezel of DSL?
Wat voor snelheid haal je als je hier test? Was dat bedraad of via wifi?

Reageer