Beantwoord

Link ACT is uit

  • 25 September 2019
  • 11 reacties
  • 485 Bekeken

Reputatie 2
Op mijn mediaconverter branden alle lampjes behalve de FO Link.
Resultaat >> geen internet.
Gebeld !
Resultaat>> het wordt doorgezet naar een technische dienst en dat kan 10 dagen duren voordat er respons komt.

Hééé' T-Mobile , dat kan je toch niet menen? Is dat klantenservice?
Dit moet toch sneller kunnen!
icon

Beste antwoord door Brian 26 September 2019, 09:03

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Hallo @ael0721

dat lijkt mij onhandig. misschien handig dat ze meteen een monteur sturen.

Wacht even op een reactie van een moderator wellicht dat die je verder kan helpen
Reputatie 2
Het lijkt mij ook niet nodig dit te escaleren naar een tweedelijns technische dienst om die na 10 dagen uit te laten zoeken wat er aan de hand is.
Voor mij is het duidelijk.
Geen data op de glasverbinding dus in mijn geval Reggefiber inschakelen.
Je gaat hier de klant toch niet mee plagen?
Voor mij niet de eerste keer dat ik op een wachtrij kom.
Als ik zakelijk T-Mobile bel staan ze de volgende dag al op de stoep!
Zelfde bedrijf i.c.m. Gideon en/of Reggefiber. Dan kan het wel.
Reputatie 2
Mogelijk heeft een slimmerik in het wijkcentrum mijn verbinding eruit getrokken en verkeerd gepatched?
Wie zal het zeggen?
Reputatie 7
Hi @ael0721, helemaal met je eens, als het goed is heb je nu bericht ontvangen van onze monteursdienst om een afspraak in te plannen! 😉
Reputatie 2
Afspraak is gemaakt!
Thanx
Reputatie 2
Het was super dat er nog zo laat iemand langs kwam.
Maar.
Zoals ik al eerder aangegeven had was ook de bevinding van de monteur gelijk aan die van mij.
De mediaconverter was in orde.
Het enige wat er aan de hand kan zijn is a) Glasvezel defect of b) Patch fout wat het meest voor de hand liggend is. De monteur heeft een spoed opdracht door gezet naar KPN/Regefiber.
Op zich super. Het was een aardige man en bood zijn excuses aan voor het reageren van T-Mobile.
Ik was pas de vierde in mijn woonplaats met dit probleem.
Helaas door het late en laconiek reageren van T-Mobile en het niet geloven van klanten kan ik weer wachten op KPN.
Als ze eerder even naar de centrale waren gereden hadden ze het probleem al getackeld voordat ze bij me lang hadden moeten komen.
T-Mobile........bedankt voor het luisteren.
Ik zei toch dat ik geen FO- link signaal had !!!!!!!
Reputatie 2
Beste T-Mobile,
Hoe houd u mij op de hoogte over de status van mijn probleem?
Ik probeer jullie te bereiken maar hang alweer 35 minuten in de wacht!
Leuk zin in jullie IVR. 'De wachttijd is langer dan u van ons gewend bent!' echt niet! Het is altijd lang!
En de tekst 'De wachttijd is op dit moment langer dan 5 minuten!' Dat is toch normaal?
Sorry hoor maar dit mag de naam klantenservice toch niet dragen?

Inmiddels 4 dagen verder en nog steeds geen diensten en geen idee hoe lang het nog gaat duren!
Reputatie 2
Na 45 minuten in de wacht te hebben gestaan eindelijk iemand aan de lijn.
Status ?? Geen idee. We zien dat er een call is aangemaakt naar een tweede lijn maar hoe het er mee staat kan ik niet zien.! was het antwoord.
Ondanks dat de medewerker vriendelijk was kookte mijn bloed.
Het probleem moest nog door andere techneuten bekeken worden en onderzocht worden waar het probleem zich bevind.
Moedeloos wordt je hier toch van!
Reputatie 7
@ael0721

Ik snap de frusteratie, maar NetwerkNL accepteert geen tickets als de klant locatie niet is uitgesloten door een monteur 🙄 je kan er een hoop van vinden maar je komt er niet omheen.
Reputatie 2
Intussen 6- bij dagen geleden.
Nog steeds geen diensten op mijn lijn.
Hoe lang moet je bij T-Mobile geduld hebben?
Ik zou gebeld worden bij een update maar helaas! Die blijft uit.
Misschien toch beter over te stappen naar een firma die wel communiceert.
Reputatie 2
Het heeft even geduurd maar vandaag was het zover.
We zijn weer online. Ik moet zeggen dat ik op T-Mobile gemopperd heb, ja alles kon sneller, maar het lag niet aan hen.
De glasvezel was ergens tussen mijn aansluiting en de centrale, gebroken.
Ik had een super monteur die ondanks het late tijdstip toch de moeite nam om de verbinding te repareren.
Regefiber/KPN mijn dank is groot.

Reageer