---
Ik heb sinds vrijdag 1-6-2018 een actieve modemverbinding.
Maar er is iets mis met de modem. Een probleem wat voor mij essentieel is dat het wordt opgelost.
Het moment waarop de (macOS) gameclient (van League of Legends) een initiele verbinding (inloggen) maakt met prod.euw1.lol.riotgames.com verdwijnt de verbinding direct voor de duur van exact 5 minuten.
Dit is het moment waarbij clientdata opgehaald wordt. Wanneer de verbinding weer hersteld is, ontbreekt clientdata waardoor er geen games gespeeld kunnen worden.
Ik heb e.e.a. uitgezocht afgelopen weekend, en tot de ontdekking gekomen dat de blokkade op router nivo gebeurd.
Dit is getest dmv een tweede computer (Windows). Wanneer de blokkade optreed, kan ook deze computer geen verbinding krijgen met de genoemde host.
Ik heb Ziggo nog niet opgezegd, dus kan ik zeggen dat dit probleem zich niet voordoet als ik via deze provider connect.
Hiermee is ook aangetoond dat het probleem zich niet op de genoemde host bevind.
---
Zijn er mensen die dit herkennen?
Beste antwoord door Brian
Bekijk origineel