Beantwoord

Maximaal 16 regels parental control hg659

  • 21 October 2018
  • 7 reacties
  • 407 Bekeken

in de modem kun je met parental control regels instellen voor toegang tot devices
na de 16e regel kun je wel regels toevoegen, maar die verdwijnen, kun je niet zien in de lijst
lijkt een beperking maar is niet terug te vinden in de handleiding
http://download-c.huawei.com/download/downloadCenter?downloadId=38104&version=65766&siteCode=worldwide
icon

Beste antwoord door Brian 2 November 2018, 16:36

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Hi Ggoeij, scherp gespot! Als je voorgaande regels verwijderd zie je de regels die niet zichbaar zijn dan wel of verdwijnen ze compleet na het toevoegen en vind je ze niet meer terug?
Het laatste, ze Verdwijnen en je vindt ze niet meer terug.
Reputatie 7
Hi GGoeij, duidelijk. Ik heb dit doorgezet naar onze technische dienst. Ik weet niet of dit werkt als "designed" of dat het een bug is maar we gaan het onderzoeken!
Ok dank, over hoeveel weken zou ik nieuws kunnen verwachten?
Reputatie 7
Hi GGoeij, de collega's van de technische dienst hebben het hier intern getest en kunnen een maximum instellen van 18 regels en krijgen daarna de melding dat het maximale aantal regels is bereikt. Wel vreemd dat jij deze melding niet te zien krijgt maar er zit dus wel een maximum ingebouwd!
Ok dank voor het testen. Ik heb dit zelf met een ipad gedaan, zij ook? Misschien dat hier het verschil in zit.
Reputatie 7
Hi GGoeij, ah ik vermoed dat dit dan de oorzaak is, ik vaker gevallen voorbij zien komen waarbij het menu van de modem niet goed weergegeven wordt op iOS omdat deze geen Flash ondersteunt.

Reageer