Beantwoord

Maximum snelheid nieuwe aansluiting

  • 8 April 2020
  • 2 reacties
  • 127 Bekeken

Hallo

Gisteren mijn pakketje ontvangen en aangesloten op ons nieuwe adres in Almere

Klanten service gebeld.

Alles geïnstalleerd en werkt prima, kunnen we nu de snelheid verhogen naar de 1000MBit die ik in even verderop in Almere nu heb?

Wordt mij verteld dat de maximale snelheid op glas ineens 100MBit is bij T-Mobile zonder uitzicht op verhoging..

Ik gebruik meer dan 100MBit momenteel, wil best meer betalen maar zelfs dan is er geen mogelijkheid

Mijn vraag:

Is er uitzicht op verhoging of is er geen andere keus dan meteen over te stappen als we meer nodig hebben?

 

 

 

icon

Beste antwoord door Waqqas 8 April 2020, 11:27

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Uitbreiding zou misschien nog wel eens lang kunnen duren omdat het gefaseerd gebeurt maar misschien hebben de moderators een antwoord op wanneer ze waar gaan beginnen.

Op zich vind ik 100 Mbit meer dan genoeg en dan heb je ook die extra kortingen zoals €5 korting op internet met een niet unlimited en met een unlimited 4G betaal je €25 voor internet, €2,50 korting en 2 GB of €10 korting op unlimited met klantvoordeel.

Alle prijzen kan je verder terugzien op de bestel pagina.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @EricK64, welkom op de Community en van harte gefeliciteerd met je nieuwe woning! 😁 Met het nieuwe aanbod willen we het voor iedereen zo voordelig mogelijk maken! Door de hoge inkoopprijzen betekent dit dat we alleen voor ons eigen (glasvezel) netwerk de Premium variant aanbieden - waarbij alle snelheden tot 1Gbit/s beschikbaar zijn. Wanneer we gebruik moeten maken van een ander netwerk, bieden we maximaal 100Mbit/s. Door deze wijziging kunnen we de nieuwe pakketten zo scherp aanbieden!

Reageer