Beantwoord

maximum snelheid T-Mobile Thuis

  • 9 September 2019
  • 3 reacties
  • 297 Bekeken

Reputatie 1
Gaat de snelheid van T-Mobile Thuis nog omhoog? Op dit moment wordt er op mijn adres max. 100Mb. aangeboden. KPN biedt echter 200Mb op mijn adres via hetzelfde koperlijntje.
icon

Beste antwoord door TAVL 9 September 2019, 16:09

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Goedemiddag @drekkween,

Ik vermoed dat dit gaat om een aansluiting waar KPN gebruik maakt van bonded VDSL. Dit betekent dat KPN een andere techniek inzet, waarmee meerdere koperdraadjes gecombineerd worden. Andere aanbieders kunnen die niet 1 op 1 doorvoeren. Of dit op korte termijn ondersteund gaat worden is niet bekend.

Je kunt op Fourstack nakijken of er op jouw adres bonded VDSL wordt aangeboden. Is dat het geval dan verwacht ik dat het nog even duurt voordat T-Mobile dit zal gaan aanbieden. Laat zeker weten wat de resultaten zijn van Fourstack (zonder postcode en huisnummer uiteraard).
Reputatie 1
Dit is het resultaat van de Foursteck controle.

Reputatie 7
Hi @drekkween, de snelheid van 200 Mb is inderdaad een zogenaamde 'bonded' aansluiting. De maximale snelheid die beschikbaar is op DSL zonder bonded is 100 Mb. Als er in de toekomst Glasvezel beschikbaar komt dan kan je hiermee uiteraard wel gebruik maken van hogere snelheden! 😉

Reageer