Beantwoord

mediarouter.home

  • 2 August 2020
  • 13 reacties
  • 1304 Bekeken

WiFi werkt niet en ik krijg dan bericht “serveridentiteit niet gecontroleerd” Bij details lees ik dan: mediarouter.home niet vertrouwd. Het certificaat loopt echter tot 12-2-2026. Wat moet ik nu doen?

icon

Beste antwoord door Waqqas 2 August 2020, 23:49

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Marcel7214 

De melding serveridentiteit niet gecontroleerd klinkt als een probleem met een hosting provider?

Of heeft het te maken met de verbinding en certificaat van je (eigen) router?

Reputatie 7
Badge +3

LIjkt een beetje op dit topic : Verbinding niet privé, beveiligingscertificaat niet betrouwbaar.

Branden alle lampjes op je modem normaal, zoals je gewoon was?

Ik heb geen flauw idee of het met een hosting provider te maken heeft of met mijn eigen router. Ik heb het modem een harde reset gedaan en nu heb ik ook geen  TV Meer

Op het modem brandt het lampje van internet niet

Reputatie 7
Badge +15

Heb je een DSL of glasvezel aansluiting?

Je internet verbinding zou wel moeten werken. Indien je glasvezel hebt zou je dan de mediaconverter eens even van het stroom kunnen halen of de modem bij DSL? Je gebruikt verder alleen het T-Mobile modem?

Ik heb glasvezelaansluiting en gebruik alleen het T-mobile modem.

Ik heb alles al 2x van het stroom gehaald, nu doen TV en WiFi het niet meer.

Reputatie 7
Badge +15

Branden wel al 6 de lampjes op de mediaconverter of het FO lampje niet en komt er geen signaal binnen?

Dit brandt er, 6 lampjes

 

Reputatie 7
Badge +15

@Marcel7214 ik bedoel op het zwarte apparaatje (mediaconverter) de WAN kabel in je modem loopt daar naartoe.

Reputatie 7

Hey @Marcel7214,

Ik zie dat je een glasvezelpakket bij ons afneemt. Kun je ook de mediaconverter van het stopcontact afhalen voor een aantal tellen? Dat is het zwarte kastje die verbonden is met je modem. Kun je vervolgens controleren of het FO Link lampje brandt? Mocht dat niet het geval zijn dan ga ik ervoor zorgen dat er een monteur bij je langskomt om dit op te lossen. Ik hoor het graag!

 

Mediaconverter van stroom afgehaald. En zo te zien brandt FO link lampje niet. Zie foto

 

Reputatie 7

Hey @Marcel7214,

Bedankt voor je snelle terugkoppeling! Ik heb zojuist een monteursverzoek de deur uit gedaan. Binnen enkele ogenblikken ontvang je een sms'je waarmee je een afspraak kunt inplannen. De monteur gaat er alles aan doen om dit voor je oplossen! Ik stuur je ook een Unlimited Voucher waarmee je in ieder geval kunt blijven internetten als noodoplossing. 

Hoi Piotr, oke ik wacht het sms-je van de monteur af. En fijn dat ik met de Unlimited Voucher kan internetten. Bedankt voor de snelle reactie.

Reageer