mensen waarschuwing


Waar op de internet kan ik reviews schrijven over de rampzalige overstap van upc naar tmobileen? ??

26 reacties

Reputatie 6
@Troppo1 Welkom op het forum.

Als je problemen ervaart, misschien kunnen wij hier op het klant helpt klant forum je misschien helpen?
Op heel veel plekken kan dat, maar wat is het rampzalige dan??
Je kan hier ermee beginnen, kom je er niet uit zijn er kanalen genoeg om je onvrede te uiten.
Niets te helpen.
MModem was defect uit de doos. 21.06.
HHelpdesk gebeld
Helpdesk kond geen nieuwe sturen.
Moet Monteur afspraak maken.
Mnteur komt over 3 weken tijd om te kijken als het de modem is of iets anders.
OOplossing was mobile te gebruiken als hotspot in huis tot monteur komt.
Mobile internet was over de bundle gegaan dus ook geen hotspot meer te gebruiken.
Als ik naar werk ging had de vrouw geen internet.
En nu dat de bundel op is hebben zij vanmorgen my simkaart internet gestopt.
Ik was vandaag naar de stad gegaan en buiten de Tmobile winkel te staan om iedereen dat binnenloopt te waarschuwen dat het niet een goed idee was om met T.mobile te gaan aansluiten. Zij hebben de politie gebeld.
KKond niets doen. Zo ik stond buiten de winkel de helpdesk om luidsprekers zodat alle mensen op straat kond de excuses horen. Politie loopt weg.
NNu ga k de hele Nederlands waarschuwen.
Maar waar?
Reputatie 7
Badge +4
Heb je geen voucher voor unlimited data gehad? Dat is gebruikelijk bij dit soort issues.
Zj zeggen dat er was 1 gestuurd. Maar zonder internet hoe kond ik controleren?
Reputatie 6
Sorry hoor, maar vind dit wel een beetje triest.

Dat het een paar weken moet duren voor er een monteur komt, vind ik ook belachelijk. Maar ze sturen geen nieuw modem op zonder monteur, omdat dit zo schijnt afgesproken te zijn met Guidion. Heb het ook maart gelezen.

Wel kun je vragen aan Guidion, om je op de lijst te zetten, voor als er iemand uit valt.

Als je alleen wilt klagen over een provider, kun je gewoon via Google intypen wat je precies zoekt.
Reputatie 7
Badge +4
Meestal krijg je die via een SMS of mail. Mail zou je wellicht ook elders kunnen checken als dat thuis niet mogelijk is, zoals op het werk, telefoon (via open wifi), bij T-Mobile winkel, etc.
Dat dat veel te lang duurt ben ik roerend met je eens, men moet gewoon een nieuwe toesturen in dit soort gevallen, zeker als er niet snel een monteur kan komen.

Maar voor een winkel gaan staan heeft weinig zin, net als je klachten uiten op de klachtensites, er zijn er veel meer die wel tevreden zijn, en Ziggo of welke andere provider ook heeft wel een aantal klanten die niet aangesloten worden zonder problemen, het WWW staat er vol mee, maar als je alle klachten van het aantal aansluitingen die gedaan worden aftrekt is er maar een kleine groep die problemen ervaren, en jammer genoeg vallen wij daar onder.😕☹️
Reputatie 6
Op de 1 of andere manier kun je ook hier berichten plaatsen. Heb je niks via de mail gehad? Geloof dat je ook een sms krijgt maar weet dit niet zeker.
Na alle bellen en klagen is er 2 simkaarten aangeboden. 1 voor thuis hotspot en 1 voor mijn mobile. Ik heb 24uur unlimited data. Morgen verwachten ze als de mobile afdeling weer open is dat we kunnen de voucher nog een keer krijgen. Zit ik nu weer op internet. Morgen zien we weer
Reputatie 6
De voucher kunnen ze ook via dit forum regelen hé, @TAVL?
Mntuer komt nu op 11.07.
Reputatie 6
Dan is het mogelijk een voucher te krijgen met onbeperkt internet mits je mobiel ook T-Mobile is. Wachten is op een reactie van @TAVL of een andere superuser.
SSoms klagen heeft zin. Tenminste had ik een goed gevoel op midden van de straat laten iederen weten wat ik dacht van de hele fiasco.
Reputatie 6
@Troppo1 En wat levert het je op? Je kan beter zoeken naar een oplossing, zoals nu.

Ik ben het helemaal met je eens dat het allemaal veels te lang duurt. Gelukkig ben ik net voor de drukte aangesloten. Ik heb slechte ervaringen gehad met T-Mobile vroeger, maar nu had ik wel wat problemen aan het begin maar ben echt tevreden. Ook hoe het opgelost is.
Als het jou een goed gevoel geeft prima toch, ik zou het zonde van de energie vinden, zeker op zo'n mooie dag als vandaag, en je bereikt er misschien 100 man mee, waarvan 99 denken, wat is dat voor figuur en lopen gewoon door.
Ok was er geen voucher gestuurd. Dat was vandaag in de winkel geregeld. Niet dat ik internet hadden om te controleren
Reputatie 7
Badge +1
Als wel tevreden klant van T-Mobile vraag ik me wel eens af waarom men niets doet aan al die klachten ongeacht of het er nu verhoudingsgewijs veel of weinig zijn, dit soort topics zijn voor een provider gewoon heel slecht, geld net zo goed voor Ziggo of KPN noem ze maar op.
En als een klant zials ik zal een uur staan buiten de winkel met de helpdesk op luidspreker zodat iedereen kunnen horen dat idd je heb al 8 dagen geen internet gehad en sorry we kunnen niets voor je doen daarna de politie te bellen is ook geen goede woord voor T mobile.
Reputatie 6
@BeMu Ben het helemaal met je eens. Lees nu al een tijdje dat nieuwe klanten een paar weken moeten wachten op een monteur. Krijg niet echt de indruk dat ze dit probleem proberen op te lossen.

Een voorbeeld. Ik had van de week iemand waarvan ik zeker weet dat het modem kapot is. Ik vroeg een moderator om een nieuw modem te sturen. Dit werd geweigerd, omdat hun de afspraak met Guidion hebben dat er een monteur ingeplant dient te worden. En die gaat als eerste het modem vervangen.

Veel klachten kunnen opgelost worden, zoals andere providers werken, door andere apparatuur op te sturen.
Beste heer/mevrouw Ferris,

Je afspraak met de monteur voor je T-Mobile Thuis diensten is geannuleerd. Wanneer er nog een bezoek nodig is, dan is het is belangrijk om snel een nieuwe afspraak te maken. Bel hiervoor dan met de klantenservice van T-Mobile Thuis op het telefoonnummer 0800 0092 (gratis).

Je kunt de Guidion Klantenservice telefonisch bereiken van maandag tot en met donderdag tussen 09:00 en 21:00 uur, op vrijdag tussen 09:00 en 17:30 uur en op zaterdag van 09:00 tot 17:00 uur via het telefoonnummer https://tel:+10882000151lokaal tarief).

Met vriendelijke groeten,
And the drama continues. 2 simkaarten werken niet. Hotspot valt regelmatig weg. En nu geen monteur. Wat een stel eikels is T mobile
Geen 7 dagen voucher. Maar wel 7 keer 24uur voucher codes. Vergeet om 1250 SMS te sturen geen internet
Moet nu met simyo de helpdesk bellen omdat zij hebben mijne toilet nummer geblokkeerd.
DDat is echte een helpdesk. Waardeloos.
En de BS gaat door. Je moet je werk opslaan 3n wachten tot de ouwe bundel op is en je geen Internet heeft voordat je kan je nieuwe bundel activeren. Idioten .

Reageer