Beantwoord

mijn bestelling

  • 6 April 2020
  • 6 reacties
  • 148 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Mijn bestelling zou onderweg moeten zijn, maar tot heden niets vernomen. Het gaat om internet thuis, wanneer kan ik deze verwachten? 
 

groeten,

Hanaa

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 7 April 2020, 12:47

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @hanaah 

Als er in je T-Mobile omgeving staat dat je bestelling onderweg is dan zou daar onder ook een link staan met volg 'm hier.

Misschien heb je er ook een mail over ontvangen.

Normaal duurt het niet lang na verzending, meestal ontvang je het pakket 4-7 dagen voor de installatiedatum.

Hij was al onderweg, maar ik zat in quarantaine bij mijn ouders waardoor ik hem niet heb kunnen ontvangen. Toen is het pakket teruggestuurd. Ik heb daarna gebeld met de klantenservice, die zeiden dat ze het pakket weer opnieuw zouden versturen. We zijn al bijna 2 weken verder en heb nog niets ontvangen. In mytmobile zie ik alleen dat het oude pakket weer terug naar jullie is.

Reputatie 7
Badge +15

@hanaah

Dus je was niet thuis? Normaal wordt je pakketje dan bij de buren of een ophaal punt afgeleverd. Hiervan vind je meestal een briefje in de brievenbus.

https://www.postnl.nl/klantenservice/niet-thuis-bij-bezorging/niet-thuis

Hoi Waqqas, het was toen verstuurd naar een post-nl punt, maar ik zat die periode bij mijn ouders en heb het dus niet kunnen ophalen. Het pakketje is toen terug gestuurd naar tmobile. Kan je misschien een aanvraag doen zodat ik het installatiepakket opnieuw aangeboden kan krijgen? Groeten

Reputatie 7
Badge +15

@hanaah

Ik ben ook een klant en kan die aanvraag helaas niet doen voor je.

Hopelijk reageert er snel een Moderator die dit voor  je kan regelen.

Bellen kan natuurlijk ook naar de klantenservice 0800 0092.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @hanaah, welkom op de Community en bij T-Mobile Thuis! :smile: Ik heb mijn collega’s aangestuurd middels een ticket zodat jouw installatiepakket opnieuw verstuurd wordt. De gemiddelde wachttijd bij onze operations-afdeling is momenteel 24 tot 48 uur, houd rekening met het feit dat het een aantal werkdagen kan duren voordat jij wat hoort/jouw pakket hebt. De huidige track & trace code die in de e-mail hebt ontvangen een tijdje terug, wordt ververst zodat jij de status van verzending in de gaten kunt blijven houden. Als ik nog iets anders voor je kan doen, dan hoor ik het graag. Stay strong and safe!

 

@Waqqas Thanks voor je hulp! :grin:

Reageer