Beantwoord

Minder snelheid op DSL dan bij aanvraag

  • 5 September 2018
  • 4 reacties
  • 470 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
13 Juli heb ik t-mobile thuis gekregen.

Vooraf heeft het de nodige moeite gekost om het pakket in de oude woning te krijgen, ik wilde namelijk per 13 juli in mijn nieuwe woning gelijk internet hebben. Het pakket werd dan ook al naar het nieuwe adres ( waar dus niemand nog woonde)toegestuurd ipv naar het adres waar ik toen nog woonde.

Alles netjes aangesloten ging allemaal erg makkelijk.

Alleen nu komt mijn probleem ik haal de beloofde snelheid totaal niet als de tv aanstaat heb ik een snelheid van 19,2mb.

Toen ik in juni ging informeren en rondkijken wat de mogelijkheden en prijzen waren bij de diverse providers zou ik een snelheid van 47mb halen.

Ik heb toen via t mobile thuis een abonnement afgesloten van 50 mb tijdens dit telefoongesprek heb ik meerdere keren gevraagd of ik de snelheid van 47mb zou halen ook stond deze snelheid toen vermeld bij de diverse vergelijkingspagina`s op internet.

Diverse keren contact gehad met t mobile thuis alles geprobeerd wat er tegen me gezegd werd maar niks hielp.

Toen maar een monteur laten komen die was binnen 1 minuut al klaar want het blijkt dat ik de snelheid van 47 mb nooit zou halen en ik max 37mb kon halen.

Weer meerdere keren contact gehad met t mobile thuis gevraagd of t mobile het contract wil ontbinden werd ik weer terug gebeld of ik dit en dat zus en zo al had gedaan t mobile wilde wel een monteur langs sturen en meer van dat bla bla en standaard verhaaltjes.

Bij 1 van de laatste contacten werd er ook nog even tussen neus en lippen vermeld dat de tv ook nog eens de nodige mb wegtrekt.

Al met al ben ik als jarenlange trouwe klant van t mobile (heb 3 telefoon en 1 data abonnement) aardig in de maling genomen.

Ik kan het internet en tv abonnement niet kosteloos beëindigen en zit dus nog 10 maanden vast aan sloom en traag internet.

Dus helaas t mobile naar jaren lang meerdere contacten bij jullie gehad te hebben zit er nu dus niks anders op dan met al mijn abonnementen over te stappen naar een andere provider.

Met vriendelijke groet

Cor
icon

Beste antwoord door Sander 14 September 2018, 16:37

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Hoi @corhil

Bedankt voor je vertrouwen om Thuis bij ons af te sluiten. Graag doe ik er dan ook alles aan om het bij jou thuis perfect draaiende te krijgen. Het kan zijn dat de lijn nog moet 'intrainen'. Dit betekent dat de snelheid van de lijn nog kan toenemen. Dit loop ik graag voor je na. Wil je mij hiervoor jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht (klik op mijn naam) sturen? Dan check ik wat er mogelijk is!
Reputatie 7
Badge +1
Het grote nadeel van DSL is nou eenmaal dat er een groot verschil zit tussen de theoretische snelheid zoals vermeld op diverse sites zoals https://netco-fpi-info.fourstack.nl/ de werkelijke snelheid ligt bij DSL gemiddeld tussen de 25 en soms wel 75% lager.
Bij een glasvezel of coax aansluiting zal dit verschil aanmerkelijk minder zijn, zo is het verschil bij mijn glasvezel aansluiting hooguit een paar procent.
Reputatie 6
Het kan zijn dat de lijn nog moet 'intrainen'. Dit betekent dat de snelheid van de lijn nog kan toenemen.
Na bijna 2 maanden nog steeds bezig met 'intrainen'? Hoe lang wil je mensen aan het lijntje houden en tijdrekken is wat ik denk.
Reputatie 7
Hi tmoesel, ik denk dat Sander even over het hoofd had gezien dat corhil al in juli aangesloten is. 🙂 Iemand aan het lijntje houden wordt niemand vrolijk van, daarom kijken we graag naar een oplossing en heeft Sander om de gegevens van Corhil gevraagd zodat we hiermee aan de slag kunnen!

Reageer