Minkukels

  • 8 november 2019
  • 0 reacties
  • 122 Bekeken

Gisteren is mijn kabelbreuk gevonden. Hoera, hoera. Hulde na 3,5 week.

Het enige, dat moet worden gedaan is de kabel patchen in een POP-centrale.

De monteur, die gisteren nog hosanna riep, werd vandaag aangestuurd door zijn planner van Allinq met de mededeling mij aan te sluiten.

Belt mij (nadat ikzelf al twee keer contact had gezocht)  om 17.15 uur terug met de mededeling geen tijd te hebben en dat het niet gaat lukken nu.

Halverwege het gesprek viel de - toch al slechte - verbinding uit. Hierop heb ik hem teruggebeld en de voicemail ingesproken. Toen hij weer terug belde, werd het gesprek wat grimmiger en was hij van mening, dat ik hem respectloos behandelde !!!, vreemd, want ik had juist gezegd, dat ik blij was, dat de verbinding weer hersteld was. Uiteindelijk gaf hij aan geen tijd meer te hebben en dat hij maandagmorgen om 08.00 uur weer op de stoep zou staan !!! Weer een weekend voorbij en we gaan richting de 4 WEKEN ZONDER INTERNET.. Hoe goed ben je als “gerenommeerd”  bedrijf.

Wat mij betreft “Belabberd goed”  en erger nog:   de toegezegde feedback blijft telkens uit. Ik ga reclame maken :rage:


0 reacties

Geen reactie

Reageer