Beantwoord

Modem

  • 30 November 2019
  • 4 reacties
  • 382 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik heb gelezen dat er een nieuw modem wordt gebruikt namelijk de zyxel t50. Ik heb zelf nog het huawei modem. 

Mijn vraag is of het mogelijk is om dit nieuwe modem te krijgen, omdat ik weinig vertrouwen meer heb in Huawei.

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 3 December 2019, 10:44

Bekijk origineel

4 reacties

En waarom heb je geen vertrouwen meer in je Huawei, word je ook al gebrainwasht door Trump, hij heeft nog steeds geen bewijzen op tafel gelegd.

En daarbij, de Huawei draait lekker stabiel, er zit een ver uitgeklede SW versie op, en denk je echt dat de chinezen in jou gegevens geïnteresseerd zouden zijn, dan pakken ze dat wel via de Huawei systemen die na jou modem in het netwerk hangen om het geheel te laten werken, en ja ook die systemen staan bij Trump op de stoep.

 

 

Reputatie 7
Badge +15

Hi @Penning 

T-mobile gaat je modem niet zomaar omwisselen voor een Zyxel, je zult nog gewoon met je Huawei op weg moeten gaan. Zoals Doornekamp ook al zegt zijn die Huawei modems ook prima modems en mankeren niks. Je hebt echter pas kans op een Zyxel als je Huawei het niet meer doet bijvoorbeeld

Wees blij met je Huawei, de Zyxel heeft nog veel kinderziektes. Zo lang je geen problemen ervaart is een nieuw modem niet nodig. En tot slot, China kijkt echt niet mee met je.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Penning,

 

Welkom op de Community, wat gaaf dat je lid bent geworden! Geen zorgen: het Huawei modem functioneert nog steeds goed. Ik sluit me volledig aan bij bovenstaande toppers. Als we iets anders voor je kunnen doen, dan hoor ik het graag. We zitten altijd voor je klaar op de Community. :smile:

Reageer