Beantwoord

Modem defect

  • 6 August 2019
  • 1 reactie
  • 340 Bekeken

Wat zijn jullie voor een junken bedrijf.
26-7 heb ik voor de eerste x contact gehad.
mijn modem is dood gegaan door een kortsluiting in ons circuit.
omdat op 26-7 de stroom is ingeslagen op een kast bij ons en de hele wijk zonder stroom staat.

Nu kan ik niet begrijpen dat dit nu 2 weken moet duren voordat ik een nieuw modem heb.
Regel jullie processen eens opnieuw in.
Zorg ervoor dat de frontoffice logistiek kan aansturen.
Voor wat moet BO dit eerst nakijken en vervolgens 2 weken later nog niet oppakken.
Ik heb een zaak aan huis en ben nu al 2 weken naar een bieb aan gaan om mijn zaken fatsoenlijk op orde te stellen.
Ik wil hier zsm contact over hebben.
ik vind dit hele slechte service en zal hier verder een klacht van maken.
ik ga niet betalen voor een hele maand als ik 2 weken geen gebruik ervan heb gemaakt.
icon

Beste antwoord door Piotr 12 August 2019, 14:55

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hey @JerryJaxx,

Dat klinkt niet best! Ik wil heel graag controleren wat de status is van dit probleem. Daarvoor wil ik je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan pak ik al je gegevens erbij! Over de kosten hoef je je in ieder geval geen zorgen te maken. Geef ons een seintje zodra alles weer werkt, dan dienen wij een vergoeding in voor de storingsperiode.

Reageer