Beantwoord

Modem defect

  • 11 September 2019
  • 1 reactie
  • 404 Bekeken

Beste T-mobile,


Wij hebben (een week nadat we zijn aangesloten door een van uw monteurs) geen diensten meer aangezien ons modem defect is. De collega aan de helpdesk
heeft aangegeven dat deze inderdaad stuk is (kreeg geen signaal door), en dit door te gaan zetten naar de technische helpdesk. Normaliter duurt dit 10 (!) werkdagen, maar vanwege drukte
kan dit oplopen tot 15 werkdagen. Hierna dienen wij te wachten op een nieuw modem, om vervolgens een afspraak te maken met een monteur die dit komt aansluiten,
aangezien dit glasvezel betreft. De monteur duurt ook ongeveer 2 weken(als we geluk hebben). Al met al, kan dit ongeveer 1 tot 1,5 maand gaan duren.

Anno 2019 is dit niet meer van deze tijd om 1-1,5 maand zonder diensten te zitten. Toen ik belde om op te zeggen, werd mij verteld dat ik contractbreuk
zou plegen en dat ik een torenhoge afkoopsom moest betalen. De medewerker zou kijken voor een spoedprocedure, maar kon ook niets toezeggen. Vervolgens kreeg ik een e-mail dat het (vanwege drukte) alleen maar NOG langer zou gaan duren.

Ik wil wel benadrukken niet onvriendelijk te zijn behandeld, maar de voorgestelde opties zijn voor mij gewoonweg onacceptabel.

Bij providers als Ziggo en Vodafone ben ik, indien ik nu een bestelling doe, binnen 3-5 werkdagen aangesloten icm montage door een monteur.

Ik wil u eigenlijk voorstellen om gebruik te maken van een van beide opties:

1. Een kosteloze opzegging per ommegaande
2. Een oplossing die past anno 2019 (binnen 5 werkdagen vanaf gisteren alle services weer online).
icon

Beste antwoord door Brian 12 September 2019, 12:55

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hi @nickdebeer, oei dat is ongelukkig. Ik zie dat mijn collega inmiddels al een nieuw modem jouw kant op heeft gestuurd dus ik verwacht dat je hem deze week nog in huis hebt! Ik heb je zojuist ook een privébericht gestuurd met een vouchercode zodat je in de tussen je mobiele verbinding kan gebruiken als hotspot. We gaan er voor zorgen dat je zo snel mogelijk weer online bent Nick!

Reageer