Beantwoord

Modem defect, geen status mogelijk van levering nieuwe modem

  • 11 May 2020
  • 4 reacties
  • 154 Bekeken

Mijn Huawai Modem is zaterdag stuk gegaan. Er brandt geen enkele led meer. Verschillende werkende voedingen 12V-2A geprobeerd. Modem blijft dood.

Ik heb dit voorgelegd aan de helpdesk en er is een melding gemaakt naar service voor het vervangen van de modem. Daarnaast heb ik een onbeperkte databundel voor 7 dagen gekregen voor het opzetten van een hotspot.

Vandaag bij de helpdesk navraag gedaan wanneer ik de nieuwe modem kan ontvangen….maar dat is niet mogelijk en kan niet achterhaald worden bij de de andere afdeling. Thuiswerken is verre van ideaal nu heel het internet verkeer verloopt over één 4G hotspot.

Waarom kan er geen voortgang worden gegeven van het versturen van een modem. 

 

icon

Beste antwoord door Waqqas 11 May 2020, 20:37

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @L_Simar 

Uit eigen ervaring gesproken duurt het meestal een aantal werkdagen voordat de juiste afdeling het modem verzendklaar maakt. Als alles goed verloopt heb je deze week nog een nieuwe modem.

Hallo Waqqas,

Als alles goed verloopt deze week? Nu met thuiswerken en thuisschool is dit ondoenlijk. Als ik een modem bestel bij coolblue heb ik 'm sneller binnen.

Reputatie 7
Badge +15

De melding die de klantenservice heeft gemaakt moet eerst nog worden bekeken en daar duurt het altijd eventjes.

Reputatie 7

Hey @L_Simar,

Balen dat je modem zijn laatste adem heeft uitgeblazen. :disappointed: Gelukkig heeft mijn collega alles in gang gezet om je te voorzien van een nieuw modem. Onze techneuten zijn hiervan op de hoogte, door de drukte van de afgelopen periode kan het iets langer duren dan dat je van ons gewend bent. Hoe dan ook ontvang je een update zodra we meer weten!

Reageer