Beantwoord

Modem Draytek internet verbinding zeer slecht

  • 20 December 2018
  • 3 reacties
  • 456 Bekeken

Afgelopen dagen werkt internet echt belabberd en vooral tussen 12 uur en 18 uur. Tussen deze tijden werkt de verbinding echt slecht en traag. Hoe kan dit? Heeft iemand hiervoor een verklaring?
icon

Beste antwoord door Brian 24 December 2018, 12:02

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Hi @quangteo, ik zie dat je inmiddels al telefonisch contact op hebt genomen. Als je problemen met je Wifi ervaart dan vind je in dit topic tips om je Wifi ontvangst te verbeteren. Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust!
Reputatie 1
BIJ mij is het ook zo die modem valt weleens gewoon uit (wifi) en de tv hapert die modem is gewoon oud
en heb al gevraagd om een nieuwe maar dan zeggen ze dat het dezelfde modem is maar deze heb ik al; jaren en heb em gisterennacht weer uit en aan moeten doen want het was weer zover om een uur of half2 en in de ochtend 5uur 30 ook weer heb hem weer gereset maar daar kan men toch niet elke keer maar mee doorgaan? is niet leuk meer wil gewoon een nieuwe klaar na zoveeel jaren ma dat wel
Reputatie 7
Hoi @davith,

Hier help ik je graag bij! Een modem heeft gelukkig geen uiterste houdbaarheid datum en kan meestal lang mee. Daarom wil ik graag vragen een fabrieksreset uit te voeren. Daarna is het modem weer zo goed als nieuw. Stel dat je daarna nog issues ervarat met je Wifi, dan helpen deze drie stappen jou weer snel aan stabiele Wifi: Haal het maximale uit jouw Wifi. Tot slot jouw TV verbinding. Kun je mij vertellen hoe de TV Box is verbonden met het modem? Zit hier extra apparatuur tussen (zoals een adapter of koppelstukje)? Hoe uiten zich de problemen met de TV? Zie je een error of valt het beeld weg of is dit blokkerig of haperend? Ik hoor graag, zodat ik mee kan denken aan een oplossing!

Reageer