Beantwoord

Modem Draytek Vigor 2132F automatisch wireless lan diabling

  • 14 September 2020
  • 1 reactie
  • 118 Bekeken

Na een aantal uren wordt de wireless in de modem uitgezet. De aan/uit schakelaar wordt automatisch op uit gezet. Ik verlies de wireless net rondom de modem, die ook gebruikt wordt door mijn kantoor aan huis en de wireless smartplugs. Ik gebruik dit modem al 2 jaar of meer, is niet echt een handig modem (eigenlijk gewoon niet), maar dit is nooit voorgekomen. Kan me niet echt een handeling herinneren dat dit tot gevolg kan hebben, mar kan altijd natuurlijk. Heeft iemand anders dit ook gehad? En hoe is dat opgelost?

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 16 September 2020, 16:01

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @bdegens, van harte welkom op de Community!

Wat gebeurt er wanneer je de smartplugs ontkoppelt, werkt de verbinding dan wel continu zonder uitval? Hoe lang heb je de plugs al? Het kan voorkomen dat er ineens een belemmering in het draadloze netwerk ontstaat door het gebruik/aansluiten van externe apparatuur of door een naburig netwerk dat de boel verstoort. 

Graag voer ik een uitgebreide analyse voor je uit, mag ik daarom je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN in een privéberichtje ontvangen, alsjeblieft? Dan check ik meteen wat er aan de hand is. Samen komen we er uit!

Reageer