Beantwoord

modem en poorten

  • 23 November 2020
  • 6 reacties
  • 347 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Beste t mobile ben aan het denken om over te stappen naar een andere provider.
 

ik game veel online en met name fifa en black ops en was benieuwd welke modem jullie gebruiken voor jullie internet en of het mogelijk is om ebt poorten zelf open te zetten

 

hoor het graag

 

groet

 

siesie

icon

Beste antwoord door Waqqas 23 November 2020, 18:40

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Siesie 

Bij T-Mobile ontvang je de Zyxel VMG8825-T50, je kunt poorten open zetten of UPNP automatisch de benodigde poorten laten openzetten.

Verder heb je op elke poort internet en tv (signaal).

Mocht je toch een eigen gaming router willen ipv de Zyxel dan is dat mogelijk bij glasvezel, zorg voor een router met VLAN functionaliteit.

Bij vdsl heb je dan uiteraard een modem/router nodig met een DSL poort.

Thanks voor je berichtje en duidelijk ook

 

had er even naar gekeken en zag dat deze zyxel aankan tot 100 mb en hoe gaat het dan mocht ik kiezen voor meer dan 100 mb aan internet? 200

of 200 mb ?

 

het gaat trouwens om glasvezel 

 

hoor het graag

 

groet

siesie

Reputatie 7
Badge +15

@Siesie 

T-Mobile levert als prijsvechter maximaal 100 MB over het KPN netwerk, 1000 MB wordt geleverd over het T-Mobile netwerk, indien 1000 MB beschikbaar voor jou is dan kan je daarvoor kiezen.

@Waqqas 

 

thanks weer ik dacht dat je met glasvezel gegarandeerd de snelheid kreeg maar ik begrijp uit je bericht dat dat dus niet zo is.

kan jij me misschien vertellen hoe ik erachter kan komen hoeveel ik thuis kan halen?

 

Via de t mobile site krijg ik steeds verschillende snelheden door waardoor ik het niet snapte

 

thankss

 

Siesie

Reputatie 7
Badge +15

@Siesie 

Wat je hier tijdens het bestellen ziet is ook maximaal haalbaar.

Bestellen

@Waqqas 

 

thanks dat weet ik Voldoende kan Max 100 mb halen dan is het ook niet nodig om te kijken naar

een hogere snelheid

 

bedankt

 

groet 

 

Siesie

Reageer