Beantwoord

Modem gaat ineens uit..

  • 22 October 2020
  • 2 reacties
  • 160 Bekeken

Beste tmobile, een uur terug stopt mn modem ermee.. Waarschijnlijk door de waterschade van de week met mn hond. Nu kan ik pas voor dinsdag een afspraak maken met een monteur, en zit ik dus zonder internet en tv. Net tmobile gebeld, en de laatste medewerker zei dat ik beter naar ziggo of kpn kan gaan want die hebben meer geld?! Rare medewerker.. Maar kan ik nou niet gewoon de modem omruilen? 

icon

Beste antwoord door Sander 24 October 2020, 16:55

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5

In internet service land is dinsdag best snel nog hoor :)

Ik zou niet te veel energie steken in een slechte ervaring met een medewerker. Neemt niet weg dat we dat antwoord wel een ruime onvoldoende kunnen geven. Wellicht dat een tmobile medewerker zich geroepen voelt om het moment terug te halen en kijken waar de angel zat.

 

Tot de (rerdelijke) wachtijd tot dinsdag zou je je mobiele internet kunnen gebruiken. Afhankelijk van je databundel kun je de telefoon gebruiken als ‘hotspot’.
Je kunt dan met WiFi verbinden met je telefoon. Vaak kan dit ook met je TV en dan zou je de tmobile app kunnen proberen, mocht deze beschikbaar zijn. Op een tablet moet zoiets zeker lukken en wellicht kun je het dan ‘casten’naar je tv.

Wat is er trouwens gebeurd toen met het hondje en modem etc? :)

Reputatie 7

Hoi @toppertje11111

 

Ik kijk graag met je mee! Ik zie dat je modem verbonden en wel is. Kun je momenteel weer op internet? Zo nee, welke lampjes branden er dan op het modem? Op die manier kan ik uitsluiten wat het probleem kan zijn. Als er wel lampjes branden, maar je hebt geen internet, dan helpen deze stappen je verder: stappenplan geen internet. Houd je mij op de hoogte? 

Reageer