Beantwoord

Modem herstart uit zichzelf


mijn internet + WiFi signaal valt meerdere keren per dag weg!!!?
icon

Beste antwoord door Inspectorp 13 March 2019, 13:18

Bekijk origineel

51 reacties

????????????
Reputatie 7
Badge +4
Goedemiddag @Inspectorp ,

Dat is niet mooi. Heb je het modem al een minuut van de stroom af gehaald en/of het modem gereset? Valt het signaal van internet via de kabel en wifi tegelijk weg? Zit je op glasvezel of DSL? Zijn er specifieke situaties waarbij het signaal wegvalt? Bijvoorbeeld als 1 of meerdere apparaten tegelijkertijd actief worden op jouw internet?

Webcare en medeklanten proberen altijd zo snel mogelijk te helpen. Webcare reageert op volgorde van binnenkomst en uiterlijk binnen 24 tot 48 uur.

Hoor graag van je.
Ja meerdere malen minuten van stroom gehad en gereset. Vallen beiden weg. Ik heb DSL verbinding.
als ik overdag maar 1 apparaat aan heb Mn tv om radio te luisteren gebeurd het zelfs.
HG65G model modem
friesland kollum
Reputatie 7
Badge +4
Valt je TV(/radio) verbinding in dat geval ook tegelijk weg?
mijn internet + WiFi vallen tegelijk weg
Reputatie 7
Badge +4
Dat begrijp ik, maar kan ik hier dus uit opmaken dat het signaal voor tv/radio wel blijft werken en hier geen hinder is? Dit hoeft namelijk niet het geval te zijn, maar kan wel handvatten bieden bij de zoektocht naar de oorzaak. 🙂
Nee de modem slaat uit en herstart zichzelf
dus geen internet tv/radio + geen wifi
????????????
Vannacht was het weer zover, ik was aan het gamen en BAM internet Connexxion lost ik op iPhone kijken en WiFi ook weg 🤬🤬🤬🤬🤬
5 min later deed alles het weer

zeer frustrerend dit!!!!!!!!!
Reputatie 6
Badge
Het lijkt erop dat je niet genoeg bandbreedte hebt. Is je modem direct aangesloten op de hoofdaansluiting (ISRA-punt?). Zo niet. Probeer het modum direct op het isra punt aan te sluiten.

Loopt er vanuit het ISRA-punt nog een oude 2e telefoon-aansluiting? Deze zou ik dan verwijderen.
Reputatie 6
Badge
Kun je hier een foto posten van je ISRA-punt/ hoofdaansluiting?

Ik heb sinds 0:30 helemaal geen internet meer

Reputatie 6
Badge
Oke,

Waar loopt die bovenste kabel heen (de kabel meest dichtbij)? Als dit een afgetapte oude tweede telefoon aansluiting is. Dan zou ik deze verwijderen. Dit lekt data.

Ik heb telefoonaansluiting verwijdert en die kabels gebruikt voor mijn DSL zoals in de instructies staat omschreven

nu nog steeds geen internet
??????

Moet ik die verwijderen?????

?????????????
Reputatie 7
Hoi @Inspectorp,

Afgelopen nacht waren enkele klanten een periode offline. Dit is nu verholpen. Eventueel kun je het modem nog kort van de stroom halen. Ben je inmiddels weer online?
Ik heb gechat met medewerker die heeft Mn modem gereset
alles weer klaar nu

[Moderator edit] Er zijn twee resets, die je zelf kunt uitvoeren:
Kun je deze topic met inhoud verwijderen
Alvast bedankt

Reageer